ZOSTAW COŚ PO SOBIE ✨
@ashxunicorn Mamma Mia!! Ooooooo!
@shanxoxo Ash? Dobrze się czujesz?
@ashxunicorn Chyba nie całkiem!
@shanxoxo Jezuuu co się stało?
@ashxunicorn Nie uwierzysz!! Właśnie kupiłem bilety na koncert All Time Low w Sydney!!! Kurwa ale fangirl!!!
@shanxoxo O kurwa!! Ale z ciebie szczęściarz!!
@ashxunicorn Mam dwa bilety, bo więcej nie było. Miałem wziąć Mike'a, ale chyba ty wydajesz się być lepszym rozwiązaniem.
@ashxunicorn Czy uczynisz mi ten zaszczyt i pojedziesz ze mną na ten koncert Shannon?
@shanxoxo O kurwa!! To znaczy, że się zobaczymy prawda?
@ashxunicorn Tak to chyba to znaczy!
Podniosła głowę znad telefonu i spojrzała na przeciwną stronę korytarza. Była tak szczęśliwa, że nawet nie zauważyła, że pewna osoba się jej przygląda.
@shanxoxo Jezuuu tak w końcu zobaczę moich idoli.
@ashxunicorn A ja już myślałem, że cieszysz się tak na spotkanie ze mną -.-
@shanxoxo Ashton!! Kurwa ja cie teraz kocham!!! Nie wystarczy Ci to???
@ashxunicorn OK chyba mi serce wyskoczy!!
@shanxoxo Hahahaha widzimy się za dwa tygodnie!!
@shanxoxo Nie mogę się doczekać!!!
@ashxunicorn Ja też Shan.
Nacisnęła wyślij i właśnie zadzwonił dzwonek na ostatnią lekcję. Stanęła przed klasą nadal trzymając w dłoniach swojego IPhone'a. Nagle poczuła szarpnięcie za ramię. Odwróciła się i spostrzegła najpiękniejszy uśmiech na świecie.
-Cześć Shannon. - powiedział chłopak i ukazał śnieżnobiałe zęby.
-Cześć Ashton - odpowiedziała speszona, a jej policzki oblały się rumieńcem.
*****
I jak?? Myślicie, że któreś z nich się domyśliło?
Do następnego ~ ari_mcc
CZYTASZ
kik ▶ a.i ✔️
Fanfic@ashxunicorn Hej dziewczyno. Co robisz tutaj o północy? @shanxoxo Raczej nie powinno cie to interesować. @ashxunicorn A jeżeli interesuje to co? @shanxoxo To cie zablokuje Kolejne opowiadanie w którym dwójka nastolatków poznaje się na kik'u. #9...