nine ✉️

2.9K 120 13
                                    

@shanxoxo Hej Ashton. Trochę już minęło odkąd pisaliśmy razem. Domyślam, że to pewnie przeze mnie. Przykro mi, że tak to wszytko wyszło. Może dałoby się to jakoś naprawić? Nie mówię, że tak jak było kiedyś, ale chociaż na stopniu przyjacielskim.

Właśnie taką wiadomość wysłałam mu na kik'u jakieś 2 tygodnie temu. Ok, wiem spieprzyłam no i nic już nie zrobię. Mogę żyć ze świadomością, że kiedyś gdzieś może go spotkam i zechce że mną rozmawiać.

-Hej Iris. Co u ciebie?

-No jakoś leci. Jak praca?

-Może być

-Dalej cię to męczy?

-Może trochę.

-Może? Dziewczyno ty krwawisz wewnętrznie!

-Sama nie wiem, Iris. Z jednej strony mam poczucie winy, a z drugiej czuje, że dobrze postąpiłam.

-Zrobiłaś to co podpowiedziało ci serce.

-Cały czas myślę, że może sobie kogoś znalazł albo jest bardziej szczęśliwy beze mnie.

-O czym ty w ogóle mówisz? Spotkajmy się. Możemy pójść do Starbucksa lub gdzieś.

-Na prawdę musimy wychodzić? Nie możesz nocować u mnie na przykład? Jest sobota a ja jestem padnięta po pracy bo musiałam opracować dzisiaj jeszcze artykuł przed wyjściem.

-Na pewno?

-Tak. Przyjedź.

-Kupię coś słodkiego i już jadę.

Kiedy skończyliśmy rozmawiać poszłam do łazienki ogarnąć swój wygląd. Rozczesałam włosy i zmyłam rozmazany już makijaż. Potem w kuchni nasypałam popcorn do miski i wstawiłam mleko na kakao.

Dopiero usiadłam na kanapie kiedy usłyszałam dzwonek do drzwi. Otworzyłam je i zobaczyłam uśmiechniętą brunetkę z torbą słodyczy.

-Jestem- przytuliła mnie na powitanie i weszła rozbierając się w hallu.

Kiedy byłyśmy już wykąpane i ubrane w piżamy, leżałyśmy na kanapie i oglądałyśmy n a szczególnie ulubiony serial.

Cała noc zeszła nam na rozmowie. Nawet nie zorientowałam sie kiedy była już 5 a my zasnęłyśmy na kanapie w salonie.

✍️ witam drodzy państwo. Jak mijają wam dni w szkole? Mnie tak średnio cri. 😂😂 Kolejny rozdział dla was. Troszkę krótki przepraszam, ale chciałam dodać jak najszybciej żeby zrobić wam niespodziankę i podziękować w jakiś sposób za ponad 30k. Dziękuję.

Enjoy - grantsass

kik ▶ a.i ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz