ZOSTAW COŚ PO SOBIE ✨
Do Iris: Nie uwierzysz co się właśnie stało!!
Od Iris: no zaskocz mnie hahaha
Do Iris: dostałam awans. Moje marzenie się spełniło rozumiesz?
Od Iris: no to mnie zaskoczyłaś. O ja. Super, gratulacje. Może spotkamy się wieczorem, żeby to uczcić?
Do Iris: Tak, potrzebuję odetchnąć.
Od Iris: od problemów? Wiem coś o tym.
Do Iris: ej co jest?
Od Iris: zerwałam z Kian'em
Do Iris: Żartujesz sobie ze mnie? Czemu mi nie powiedziałaś wcześniej?
Od Iris: miałaś wystarczająco dużo swoich problemów.
Do Iris: Nadal mam, ale pomińmy ten fakt. W ogóle kiedy my się ostatnio widziałyśmy? Pół roku temu?
Od Iris: no jakoś tak będzie.
Do Iris: przepraszam Iris. Zaniedbałam nasza przyjaźń. Przepraszam.
Od Iris: spokojnie. Nic się nie stało. Też nie jestem bez winy
Do Iris: musimy się spotkać
Od Iris: zdecydowanie
Do Iris: dzisiaj o 20 w Havan.
Od Iris: OK. Do zobaczenia.
Po skończonym obiedzie i małych porządkach w domu Shannon postanowiła się przygotować na wieczorne wyjście.
Zdecydowała się na zwykłą małą czarna do kolan i czarne szpilki. Włosy zakręciła lokówką i zostawiła rozpuszczone. Do tego zrobiła delikatny makijaż oczu, a usta podkreśliła czerwoną szminka.
Kiedy spojrzała na zegarek była już 19:30, więc to była odpowiednia pora żeby wyjść z domu.
Zamknęła drzwi i powolnym krokiem udała się w stronę ulubionej restauracji jej i Iris.
Szła już o tej porze prawie całkiem ciemnymi ulicami Sydney. Była strasznie zamyślona i nawet nie zorientowała się kiedy ktoś na nią wpadł. Z rąk wypadł jej telefon i klucze. Schyliła się, żeby podnieść rzeczy, a w duchu modliła się, żeby jej telefon był cały.
-Przepraszam - usłyszała męski głos nad sobą. Nie to nie może być on.
Podniosła głowę i nie mogła uwierzyć...
❌przepraszam za zakończenie w tym momencie, ale musiałam hahhahaha. W następnym rozdziale dowiecie się kto to był.
Do następnego. - grantsass
CZYTASZ
kik ▶ a.i ✔️
Fanfic@ashxunicorn Hej dziewczyno. Co robisz tutaj o północy? @shanxoxo Raczej nie powinno cie to interesować. @ashxunicorn A jeżeli interesuje to co? @shanxoxo To cie zablokuje Kolejne opowiadanie w którym dwójka nastolatków poznaje się na kik'u. #9...