ZOSTAW COŚ PO SOBIE ✨
@ashxunicorn Shannon czy mogłabyś łaskawie w końcu mi odpisać? Jutro mamy koncert, więc proszę nie osłabiaj mnie kurwa daj znać!
@ashxunicorn Shannon to w cale nie jest śmieszne!
@ashxunicorn wiem, że chcesz jechać na All Time Low, więc odpisz łaskawie bo już nie wiem co robić.
@ashxunicorn ok jadę z Michaelem.
*ashxunicorn is offline*
Ashton rzucił telefonem na kanapę i sapnął że złości. Tak bardzo chciał ją zobaczyć i iść z nią na ten koncert. Wygląda na to, że będzie musiał zadowolić się towarzystwem Clifforda. Może on go nie wystawi.
@shanxoxo Ashton pójdę z tobą na ten koncert, ale tylko po to, żeby z tobą porozmawiać. No i zobaczyć Jacka 😍😍
Kiedy chłopak usłyszał powiadomienie złapał telefon i po przeczytaniu wiadomości odetchnął z ulgą.
@ashxunicorn Cieszę się. Przynajmniej nie będę męczył się z Michaelem -.-
Odkąd chłopak napisał do niej zastanawiała się co tak na prawdę o nim myśli. Na początku był dla niej zdesperowanym podrywaczem szukającym przygody w internecie, potem przerodził się w dobrego kolegę, który potrafił heh wysłuchać i posłużyć dobrą radą, a teraz już sama nie wie kim dla niej jest. Chciała by się skupić tylko na ty prawdziwym Ashton'ie, z którym randkuje i świetnie się dogaduje, ale coś, a raczej ktoś ją powstrzymuje. Mota jej w głowie i nieraz sprawia, że jest rozkojarzona.
Czasem tylko on potrafił poprawić jej humor kiedy wszyscy naokoło mieli ją gdzieś. Jej przyjaciółka ma chłopaka i nie ma już dla niej zbyt dużo czasu, wiec to on czasem jej ją zastępywał.
W głowie miała wiele myśli, które strasznie ją męczyły. Zdecydowała się pójść z nim na ten koncert ale co dalej? Zakocha się w nim jeszcze bardziej?
❌ przepraszam, że taki krótki. W następnym chyba będzie już ich spotkanie, albo nie hahahahahaha. Zastanowię się jeszcze 😊😊😊 miłej niedzieli i do napisania ❤❤
CZYTASZ
kik ▶ a.i ✔️
Fanfic@ashxunicorn Hej dziewczyno. Co robisz tutaj o północy? @shanxoxo Raczej nie powinno cie to interesować. @ashxunicorn A jeżeli interesuje to co? @shanxoxo To cie zablokuje Kolejne opowiadanie w którym dwójka nastolatków poznaje się na kik'u. #9...