ZOSTAW COŚ PO SOBIE ✨
Dzień jak każdy inny. Pobudka,śniadanie, praca, powrót do domu, tv, kąpiel i sen. Tak właśnie wygląda moja codzienna rutyna. Nie wiem co jest w tym ciekawego, chyba nic bo czuję się jakbym gdzieś zabłądziła i codziennie na nowo szukała drogi, ale na marne.
Minął już tydzień odkąd pisałam z Michaelem i mam nadzieję, że już ich nie ma w Sydney. Właśnie tego chciałam. Byłam nawet zadowolona, że ani razu ich nie spotkałam co z moim szczęściem było możliwe, ale tak właściwie odetchnęłam z ulgą.
-Cześć Janette- przywitałam się z koleżanką z pracy i zajęłam się swoimi obowiązkami.
Dzień minął mi dość szybko i nawet nie zorientowałam się kiedy byłam już w swoim łóżku. Oczywiście z moją ukochaną białą czekoladą i kubkiem zielonej herbaty.
Właśnie oglądałam kolejny odcinek mojego ulubionego serialu kiedy usłyszałam dzwonek do drzwi. Byłam troszkę przestraszona, bo była godzina 23. No hej? Kto przychodzi do kogoś do domu o 11?
Wyjrzałam przez szybkę w drzwiach i zauważyłam młodego mężczyznę w czerwonej koszulce polo i białej czapce. Otworzyłam drzwi a chłopak uśmiechnął się i podał mi bukiet kwiatów. Musiałam tylko złożyć podpis na kartce która mi podał i mogłam wejść z powrotem do domu.
Kwiaty były piękne. Bukiet różowych i beżowych róż. Włożyłam wszytko do wazonu i położyłam na stole w kuchni. Kiedy wracałam do salonu na ziemi zauważyłam małą karteczkę. Musiała wypaść z bukietu po drodze. Otworzyłam ją i zobaczyłam starannie zapisane zdania.
"Cześć. Mam nadzieję, że masz się dobrze. Przykro mi, że nie chciałaś się spotkać. Myślałem, że wszytko sobie wyjaśnimy. No cóż... Nie ma mnie już w Sydney i myślę, że teraz jesteś już szczęśliwa. Gdybyś tylko chciała sie spotkać, dzwoń. Życzę szczęścia. ASHTON."
OK, przyznaję. Zrobiło mi się smutno. Czuję się winna za to wszytko. Może rzeczywiście powinnam dać nam szansę? Pojechać z nimi w tą trasę? Sama już nie wiem. Najgorsze jest to, że tak łatwo odpuścił i to zdanie "Życzę szczęścia.". Moje serca złamało się na pół. Czy to on na prawdę myśli, że mogłabym ułożyć sobie życie z kimś innym?
Czemu życie musi być w tak ciężkie?
✍️ oh God. Przepraszam was, że tak długo nie było rozdziału, ale miałam małe chwilę zwątpienia. Mały zastój haha. Jeszcze teraz to liceum. Trochę się stresuję, że sobie nie poradzę. Przepraszam was.
Rozdział jest. Mam nadzieję, że się podoba ;) Kocham was.
P.S CODZIENNIE ZASKAKUJECIE MNIE TĄ AKTYWNOŚCIĄ. JESTEŚCIE NAJLEPSI 😘😘
Do następnego - grantsass
CZYTASZ
kik ▶ a.i ✔️
Fanfic@ashxunicorn Hej dziewczyno. Co robisz tutaj o północy? @shanxoxo Raczej nie powinno cie to interesować. @ashxunicorn A jeżeli interesuje to co? @shanxoxo To cie zablokuje Kolejne opowiadanie w którym dwójka nastolatków poznaje się na kik'u. #9...