nine ✉

6.3K 291 57
                                    

ZOSTAW COŚ PO SOBIE ✨

@shanxoxo Ashyiion czeuemu siue niea odzywjdjasz?

@shanxoxo Askttoun puotrzebyje cue

@shanxoxo Gdzuw jwsyes?

@ashxunicorn Kurwa Shan! Jesteś schlana w trzy dupy!

@ashxunicorn Co ty ze sobą zrobiłaś?

@shanxoxo Kouchaam cue Ashrton!

@ashxunicorn Co ty pieprzysz?

Nie wierzył w słowa dziewczyny, bo była kompletnie pijana, jednak jego serce znacznie przyspieszyło swój naturalny rytm.

@shanxoxo Juewtem pijkana. Beuede teqo pewnzid jutro zalfowala, ale nq pruawde Cue Kuoycham!

@ashxunicorn Aha. Shannon gdzie teraz jesteś?

@shanxoxo W klybie

@ashxunicorn Shannon proszę Cię! Jedź do domu!!

@shanxoxo Awww truoszcxysz sue o mnue.

@ashxunicorn Tak, a teraz ładnie mnie posłuchaj, wyjdź z klubu, zamów taxi i wróć do domu. Rodzice się pewnie martwią, a jeżeli nie wrócisz to i ja będę się martwił.

@shanxoxo OK, ok. Jusx idue.

*shanxoxo is offline*

Po tym jak dziewczyna wyszła z aplikacji, Ashton nie wiedział co ma ze sobą zrobić. To co powiedziała nie dawało mu spokoju lecz kiedy tylko o tym myślał, zaraz twierdził że była pijana i że to nie prawda.
Miał jednak cichą nadzieję, że to co mówiła było prawdą, bo w końcu myśli trzeźwych, to słowa pijanych.

Wstał z łóżka i udał się do łazienki wziąć porządny prysznic. Wtedy w sumie najlepiej mu się myślało.

Kto by pomyślał, że jedna dziewczyna, która nawet nie wie jak wygląda (a może jednak wie) zawróci mu w głowie?

****

Co myślicie o rozdziale?? To, że są błędy i że to było zamierzone to chyba wiecie =)

Do następnego ~ ari_mcc

kik ▶ a.i ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz