ten ✉

6.4K 281 58
                                    

ZOSTAW COŚ PO SOBIE ✨

@shanxoxo Ashton. Przepraszam Cię!!

@shanxoxo Jpdl ale się ośmieszyłam!!

@shanxoxo Ash odezwij się!

@shanxoxo Wiem jestem głupia!

@shanxoxo Proszę Ash!

@shanxoxo Jpdl ale spierdoliłam!!

Opadła na białą pościel i kolejny raz dzisiaj wzięła tabletkę przeciwbólową. Jej głową eksplodowała, a ona nie mogła sobie z tym poradzić, do tego ta cała sprawa z Ashtonem ją dobiła.

Od Iris: Jak tam kochana?

Do Iris: Kac morderca nie ma serca!!

Od Iris: Wpaść do cb?

Do Iris: Jesteś kochana.

Od Iris: Wiem. Kupić coś?

Do Iris: Kup mi colę, proszę!

Od Iris: ok. Juz lecę

Do Iris: Kocham Cię =)

Podniosła się z łóżka i powędrowała do łazienki gdzie weszła po prysznic i wzięła kąpiel. W końcu czuła się wypoczęta i ogólnie czuła się trochę lepiej.

Właśnie wychodziła z łazienki z ręcznikiem na głowie gdy usłyszała dzwonek do drzwi. Zeszła na doł i otworzyła przyjaciółce.

-Cześć- przytuliła ją na powitanie

-Hej, słońce. Jak się czujesz?

-Źle, bardzo źle!

-Chodzi o coś więcej niż o tego kaca co?

-Yhym - powiedziała smutno i opadła na kanapę. Właśnie wtedy zaczęła całą swoją opowieść.

-I co mu napisałaś?

-Że go przepraszam.

-Nie odpisał?

-Nie.

-Moja biedna! - powiedziała Iris i przytuliła swoją przyjaciółkę.

-A co z Ashtonem?

-Nie wiem. Ostatnio powiedział do mnie cześć - odpowiedziała przewaracając oczami.

Właśnie wtedy zrozumiała, że obydwoje mają tak samo na imię. Nie wiedziała jednak, że są także tą samą osobą, która jest w niej po uszy zakochana, ale boi się do tego przyznać. Może znają się krótko, a on zdążył już poczuć do niej coś więcej.

Ashton wcale nie był na nią zły, on po prostu wiedział, że Shannon wtedy była pijana i nie wiedziała co robi, a teraz tego żałuję. Chłopak kryje się ze swoimi uczuciami, bo myśli że ona nic do niego nie czuje. Ma swojego crush'a do którego wzdycha i to chyba mu wystarczało. Nie ma u niej szans.

***

Rozdział taki trochę opisowy. Co sądzicie?

Do następnego ~ ari_mcc

kik ▶ a.i ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz