sixteen ✉

5.6K 260 37
                                    

ZOSTAW COŚ PO SOBIE ✨

@ashxunicorn Jak tam? Podekscytowana? To już za 3 dni!!

@shanxoxo Wiem Ash. Próbuję się opanować, ale średnio mi to wychodzi.

@ashxunicorn Taa, właśnie mnie też Hahaha.

@shanxoxo Co dzisiaj będziesz robił?

@ashxunicorn Zamierzam spotkac się z chłopakami.

@ashxunicorn A ty?

@shanxoxo Mam ochotę leżeć w domu, oglądać filmy i jeść popcorn.

@ashxunicorn Awww to całkiem jak ja.

@shanxoxo przypadeg?

@shanxoxo nie sondze!

@ashxunicorn Hahaha. Lubię cię Shan.

@shanxoxo też cię lubię Ash

@ashxunicorn nie mogę doczekać się aż się spotkamy i cie zobaczę.

@shanxoxo Ja też Ash.

*shanxoxo is offline*

*ashxunicorn is offline*

W momencie kiedy Shannon zamknęła ikonkę aplikacji na pasku powiadomień w telefonie dziewczyny pojawiła sie mała ikonka koperty symbolizująca nową wiadomość na Twitterze.

Dziewczyna nie myśląc zbyt wiele weszła do aplikacji i odczytała wiadomość.
Komoletnie nie spodziewała, że będzie ona od Ashtona. Oczywiście tego prawdziwego. Jej szkolnego crusha.

@Ashton5SOS Hej Shannon. Przepraszam, że tak późno, ale od dłuższego czasu chciałem Ci się zapytac czy nie poszłabyś że mną do kina. Wiesz grają teraz Deadpool, więc pomyślałem, że moglibyśmy się razem wybrać.

@Shannon Sądzę, że to dobry pomysł. Dziękuje za zaproszenie.

@Ashton5SOS Jutro o 17 będę po ciebie.

Diewczyna odebrała wiadomość i wyszła z aplikacji. Nawet nie sądziła, że tak miła rzecz przydarzy jej się w dzisiejszym dniu. Przez to wszytko nawet zapomniała, że właśnie jutro są walentynki, które zapowiadają się bardzo dobrze, chociaż to znienawidzone przez nią "święto".

Nie rozumie tych wszystkich ludzi, którzy mówią "Przecież to święto zakochanych?! Jak możesz go nie lubić.?"

Po prostu może. Tłumaczy się, że "nie zmieni zdania dopóki nie znajdzie rzeczywiście kogoś z kim mogłaby je spędzić."

Te walentynki zapowiadały się całkowicie inaczej. W towarzystwie chłopaka za którym szaleje od pierwszej klasy.

❌ ❌ ❌ ❌

Dajcie znać jak wam się podoba. Jeden mały komentarz, nawet buźka. Cokolwiek żebym wiedziała, że jesteście.

❌ pervashton

kik ▶ a.i ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz