ZOSTAW COŚ PO SOBIE ✨
@ashxunicorn Shannon gniewasz się na mnie?
@ashxunicorn Shannon odpisz mi, martwię się.
@ashxunicorn Shannon, do cholery nie piszesz już tydzień.
*ashxunicorn is offline*
@shanxoxo Ashton nie ma sensu tego dłużej ciągnąć.
*przeczytano*
@shanxoxo przepraszam
*przeczytano*
Doskonale wiedziała, że widział wiadomości, które mu wysłała. Źle się z tym czuła, ale wydawało się jej to najlepszym rozwiązaniem. Miłość czy związek na odległość jest męczący, a ona właśnie była tym zmęczona. Ciągłymi rozmowami na Skype, pisaniem smsów, czy wieczornymi rozmowami telefonicznymi.
Shannon jest typową dziewczyną, która potrzebuje swojego chłopaka tu, na miejscu, gdzie będzie mogła go widzieć nawet codziennie, dopóki nie zacznie jej denerwować.
Leżąc teraz na kanapie przypomniała sobie chwile, w których rzeczywiście była tylko ona i Ashton. Mieli siebie nawzajem i żadne z nich jeszcze wtedy nie myślało, że los może tak pokrzyżować ich plany.
Była dokładnie godzina 16 kiedy dziewczyna zmęczona po całym dniu pracy mogła się w końcu zrelaksować. Udała się do kuchni po swoje ulubione słodycze i z powrotem zasiadła na kanapie oglądając kolejny odcinek The Flash. Nawet nie zorientowała się kiedy zasnęła.
Obudził ją przenikliwy ból w okolicy łokcia prawej ręki. Okazało się, że zwisała ona z kanapy podczas gdy dziewczyna spała. Śpiącym jeszcze krokiem ze zdrętwiałą ręką jak najszybciej chciała znaleźć się w swoim łóżku. Ze swojej sypialni zabrała czystą bieliznę i udała się po prysznic.
Teraz już wygodnie leżała w swoim ukochanym łóżku. Zabrała jeszcze telefon aby sprawdzić wszystkie social media.
Na pasku powiadomień zobaczyła nową wiadomość.
od Ashy: przepraszam
Tak niewiele, a jednak przyczyniło się do bezsennej nocy Shannon.
#####
witam was. dodaję nowy rozdział gdyż nie mam telefonu lol. zepsuty. Nevermind. Jak wam się podoba rozdział? mam coś poprawić, zmienić?
wyrażajcie swoje opinie :D
do następnego - pervashton
CZYTASZ
kik ▶ a.i ✔️
Fanfic@ashxunicorn Hej dziewczyno. Co robisz tutaj o północy? @shanxoxo Raczej nie powinno cie to interesować. @ashxunicorn A jeżeli interesuje to co? @shanxoxo To cie zablokuje Kolejne opowiadanie w którym dwójka nastolatków poznaje się na kik'u. #9...