-Dziękuje Ashton - powiedziała blondynka dorównując kroku chłopakowi.
-Za co mi dziękujesz? Za to, że zabrałem cie na koncert? Nie przesadzaj.
-Tak właśnie za to ci dziękuje. Spełniłeś jedno z moich dwóch marzeń !
-A jakie jest to drugie?
-Kiedyś ci powiem. Gdzie teraz idziemy?
-Na pizze?
-Ok w sumie to nie taki zły pomysł.
Obydwoje szli w ciszy. Żadne z nich nawet nie chciało się odezwać. Byli w innym świecie gdzie furtka była zamknięta, a klucz mieli tylko oni.
Ta cisza wcale nie była niezręczna. Po prostu obydwoje zajęci byli swoimi myślami. Kto wie? Może właśnie teraz myśleli o tym, że miłość przez internet jednak jest możliwa?
-Shannon?
-Tak? - odpowiedziała dziewczyna i podniosła na niego wzrok ze swojego talerza.
-Pamiętasz kiedyś jak napisałaś mi, że zaczynasz zakochiwać się w kimś innym. Kto to był ?
-To bardzo skomplikowane.
-Mamy czas.
-To byłeś ty, Ashton. - opuściła speszona wzrok z powrotem na talerz- Nie wiem co sobie myślałam. Po prostu pisząc z tobą czułam się inaczej. prawdę ana, lubiana, a nawet kochana. Wiem to głupie. - skończyła i już miała wstawać, ale chłopak złapał ją za rękę.
-To wcale nie jest głupie. Czułem się podobnie już od dawna, ale bałem się tego napisać, bo stwierdziłem, że mnie wyśmiejesz.
-Ashton jesteś moim crushem od dłuższego czasu. Cholernie mi się podobasz, a ty mówisz, że bym cię wyśmiała tak?
-Nie wiedziałaś, że piszesz ze mną
-Nie, ale mówię o naszych relacjach szkolnych.
-I co teraz ?
-W jakim sensie?
-No skoro już znamy prawdę i oboje wiemy, że coś między nami jest. Może spróbujemy?
-Czy ty właśnie zapytałeś, czy będę z tobą chodzić ? - zaśmiała się
-Nie śmiej się ze mnie, bo się stresuje
-Tak
-Co tak?
-No będe z tobą chodzić !
Ashton odetchnął z ulgą, a z kieszeni wyciągnął małe kółeczko z kluczy i założył je na palec dziewczyny.
Chwilę potem wyszli z pizzerii i trzymając sie za ręce podążali ulicami Sydney. W końcu się spotkali, w końcu zdobyli się na pierwszy krok i w końcu znaleźli kogoś dla siebie.
❌hej. Wiec mam dla was rozdiał. Jest trochę krotki, ale pisałam go szybko, żeby cokolwiek wam wstawić. Mam nadzieje,ze wam się podoba. W końcu są razem. Doczekaliście się 😊 został jeszcze Epilog.
Do napisania - pervashton
CZYTASZ
kik ▶ a.i ✔️
Fanfic@ashxunicorn Hej dziewczyno. Co robisz tutaj o północy? @shanxoxo Raczej nie powinno cie to interesować. @ashxunicorn A jeżeli interesuje to co? @shanxoxo To cie zablokuje Kolejne opowiadanie w którym dwójka nastolatków poznaje się na kik'u. #9...