1. Huanpire-miestna diera

533 31 3
                                    

Nikto si nie je istý, kde sa naša domovina vlastne nachádza. Huanpire je v skutočnosti strašná diera. Asi nie je pekné takto hovoriť, ale ako inak nazvať miesto, ktoré ani nenájdete na mape. Blbosť? Videli ste niekdy na mape mesto Huanpire? Nie? Nečudujem sa. Predpokladá sa, že je na bezmennom ostrove...niekde. Ďaleko od civilizácie. Ešte stále to nie je diera? Vážne? Naše mesto nemá susedné mesto. Sme na tomto ostrove sami. Aj tak by sa tu nič viac nazmestilo. Aj tých 1025 ľudí - úplne presne - je tu dosť natlačených. Uznávam, asi nemám právo takto hovoriť, keď som sa len včera nasťahovala, ale musím povedať, že za jeden deň sa tu toho dá veľa vyskúmať. A keď sa pozriete bližšie, nájdete veľké tiché prázdne nádherné miesta, s plážou a vodopádmi, na ktoré už miestny evidentne zabudli. Aj starú polozhnitú drevenú tabuľku s nápisom Diamond Bay. Do tohto zálivu som sa okamžite zamilovala. A tak som našla miesto, kde budem tráviť zvyšok života. Myslím, že na nájdenie kamarátov mám naozaj mizivé šance, takže tu asi toto ticho aj ostane. Uvažovala som, že si to tu nejak zpríjemním, a ako si tak vykračujem po pláži, zakopnem. To som celá ja. Doma si zo mňa Bethany robila srandu, a občas ma natočila. Potom sme si to u mňa púšťali a nevedeli sme sa prestať smiať. Beth z toho urobila vtipný seriál. Kelsey Singerová v hlavnej úlohe. Ako som tak ale ležala na pláži a smiala som sa sama na sebe došlo mi, že to tu sama nezvládnem. Rodinu nemám, som podhodenec. Pri mojej nesmiernej šikovnosti sa ru za chvíľu zabijem. Nebuď smiešna, kto by sa s tebou bavil? Vynadám si automaticky a idem ďalej. Asi si tu budem musieť zvyknúť na samostatnosť. Nie že by som bola rozmaznaná - rodičov predsa nemám - ale bola pri mne Beth, ktorá má vždy zachytila, keď som padala - keď to práve nenatáčala - a rozprávala sa so mnou. Pozerám na more a rozmýšľam. Je tu úžasný kľud. Iba ticho, ja a Diamond Bay .

A čo potom? •COMPLETED•Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt