33. Sathan? Toľká originalita!

165 14 0
                                    

"Vnúčatko?" nechápavo naňho pozerám. "Dovoľ prosím, aby dom sa tu už naozaj predstavil. Som síce Erik Sathan, ale aj tak ma poznáš inak, predpokladám." uškrnul sa Sathan. Moment... Sathan? Vyskočila som Z kresla a vydesene šepla "Evil Erik." nebezpečne sa zasmial. "Mám to ja ale inteligentnú vnučku! A teraz, ako sa ti darí?" pozriem naňho so zdvihnutým obočím. Čo to trepe? "Veď vieš, napríklad v... Sebaobrane!" vykríkne a ja sa ledva stihnem uhnúť ohňovej guli. Snaží sa ma zabiť?! Odpoveď mi príde s ďalšou dávkou ohňa mierenou na moju hlavu. Áno, snaží. Skočím za sedačku a šmarím po ňom tiež trochu ohňa. Neublíži mu to. Teda vlastne hej. S tým rátam. "Krava!" zvrieskne a už rozpaľuje ruku, na ktorú mu ale strieknem prúd vody. Zanadáva, ale keďže má mokrú ruku, ďalší oheň už nezaloží. Ostáva len voda. "Tak, čo keby sme sa zaobišli aj bez mágie?" navrhne. Povedala by som nie, ale je tu niečo, čo mi to nedovolí. Moje ego. "Fajn." usmejem sa a strelím mu facku. "Ty! Ja ťa!" vrieska a naháňa má po dome. Nevyzerá to nebezpečne (dokonca ani nepadám!) kým aa nedostaneme ba strechu. Aj keď moja kondička je pod bodom mrazu, tá jeho je ešte horšia a spadne. Najskôr sa poteším, ale vidím, ako vstáva a spoza chrbta aa mi ozve "Potrebuješ pomoc, Erik?"

A čo potom? •COMPLETED•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora