12. Jedinečná

269 19 0
                                    

Stáli sme, ja a Oni, asi s dvojmetrovým odstupom, čo ma prinútilo zamýšľať sa, čo sa stalo vtedy, keď máj ten niekto nadanie pre dva živly. "Ehm," začala som a všetkých myklo, "myslím, že mi dlžíte akési vysvetlenie?" povedala som. Aby som nebola drzá, plánovaný oznam som v poslednej chvíli zvrtla na otázku. "Hej. Asi hej." povedal Alex. "V skupinke, ktorá prišla na tento ostrov, bol chlap. Volal sa Erik. Mal nadanie pre dva živly. Oheň a vodu. Už samo o sebe to bola dosť nešťastná kombinácia, keď sa tak zamyslíš. Nebolo by na tom samozrejme nič zlé, keby ich využíval na normálne veci. Asi si pochopila, že tak nerobil. Dostal prezývku Evil. Ach, áno. Opäť angličtina. Skrátka, Diabolský Erik, sa stal legendou. Asi ako lord Voldemort. Symbol zla." "Áno." skoro som vyskočila, keď sa spoza mňa ozvala Fay. Boja sa. Áno, bolo to očividné. Boja sa, že som zlá. "Takže, teraz budeme vytvárať medzi sebou dvojmetrové medzery, lebo mám ešte viac živlov ako niekto, kto bol hrozbou preto, že ich mal dva? Vážne?" "Kelsey, to tak nie je. Celé stáročia sa skúmali jeho potomkovia, aby sa zistilo, či je to veľmi zlé. No stopa sa sratila." povedala Fay, "nič nie je zle na tom, že nad nadanie pre všetky živly, len na tom, že si pravdepodobne potomok Evil Erik."

Tak, ďalšia časť je na svete. Bola by som rada, ak by ste mi povedali názor, prípadne čo by ste zmenili, a tak...
Na obrázku je Fay.
XOXO Dann

A čo potom? •COMPLETED•Where stories live. Discover now