CassieHook: Kels, žiješ?
AliceBrandon: Kelsey, ako ti je?
DougRivers: Stalo sa niečo?
AlexMontgomery: Kels, Fay mi povedala čo sa stalo. Je mi to ľúto.
MikeRivers: Kelsey, ozvi sa. Bojíme sa o teba. Prosím... :(
FinnWaters: Kels?
FinnWaters: Kelsey no tak... Prosím ... Milujem ťa.
FinnWaters: Ja ti to vysvetlím... Ozvi sa... Prosím
FinnWaters: Nechaj ma to vysvetliť, ono je to inak...
FinnWaters: Kelsey, prosím...
CassieHook: Kelsey, viem, že od Finna to bolo kruté. Ale on mal na to naozaj dôvod. Ver mi. Naozaj.
FinnWaters: Kelsey, zamysli sa. Vieš ako sa s Fay neznášame. Ak povieš jeden rozumný dôvod, prečo by som sa s ňou lízal, sľubujem, že ti dám pokoj. Prečo by som to robil, keď mám teba?
Zízala som na obrazovku a naozaj som sa zamýšľala. Prečo by to robil? Neviem, neviem, neviem! Ale urobil to. Doma sedím už dva týždne. S nikým sa nabavím, nerozprávam, nikam nechodím. Pokúšala som si (v slabej chvílke) podrezať žili, no neúspešne. Niekoľko krát som spadla a zkotúľala sa zo schodov (pripúšťam, bolo to omylom, ale mohla som si aspoň zlomiť väzy, nie?) ale nič. Chvíľu som nejedla ani nepila, ale z toho mi bolo akurát zle, tak som to so samovraždami vzdala. Stále iba čumím do blba a nič nerobím. Možno zomriem od nudy, ktovie?
Ja: Chcem to vedieť, ale ešte nie. Prepáč...
Tak po hrozne dlhej dobe je tu ďalšia časť! Strašne sa ospravedlňujem, že mi to trvalo tak dlho, ale skôr to nešlo. Snáď mi to odpustíte :3
Dúfam, že sa páči.
XOXO Dann.
ESTÁS LEYENDO
A čo potom? •COMPLETED•
FantasíaKelsey Singerová - podhodenec - je nútená opustiť svoju jedinú kamarátku a domov a presťahovať sa do Huanpire. Začne sa baviť s pochybnou skupinou, ktorej sa všetci boja. Pochopí, prečo je rodičia nechceli?