"O čom?" zdvihla som obočie. "O mágii. Vieš, ona ti tak trochu dosť pravdepodobne pôjde." povie Alice. "Čo trepeš, je Singerová z Crowhaven road, určite jej pôjde." vysmial ju Mike. "Čo mi vraj?" uznávam, možno nie som práve typ, ktorému vedci rýchlo dochádzajú, ale čo už. "Kelsey, ty si,... my sme z čarodejníckych rodov. Ovládaš mágiu ako Finn, Fay, Alex, Alice, ja, či dvojčatá." usmiala sa Cassie. Chcela som niečo povedať, chcela som sa zasmiať, spýtať sa,či si zo mňa uťahujú... ale nevyšlo zo má ani hláska. "Myslíte, že má tiež nadanie?" zamrmlal Doug. "Ty sú strašne sprostý, vieš o tom? Jasné že má. Booože, to ho zas budeme hľadať... " povedala Fay. "Ja... netuším o čom hovoríte." dostala som zo seba. Finn sa usmial. "O tomto." naznačil niečo Fay, tá luskla prstami, ukázala prstom na ohnisko v strede a tam... rozhorel sa oheň. "Fireová od slova fire. Mám nadanie pre oheň." povedala hrdo Fay. Finn prišiel bližšie, dal roku nad oheň, ktorý vzápätí zaliala voda. "Waters, ako voda - water." usmial sa. Prišla Cassie, keď vtom zafúkal vánok, a dym z ohniska odvialo. "Okay, nevymyslela som si síce výstižné meno ako podaktorí," zaškerila sa na Finna a Fay, "ale skrátka, vzduch." "Ja zem." zasmiala sa Alice, keď jej pod rukou vykvitla nádherná ľalia. Úsmev jej ale hneď zmizol, keď ľalia skončila v plameňoch, pochádzajúcich z Alexovej ruky. "Oheň." prehodil viac menej neprítomne. "Aj my chceme byť cool. Riversovci - river - rieka. Takže voda." povedali Riversovci. "Poď, uhasíme to." zasmial sa Doug, striekol vodu na kvet, zatiaľ čo Mike na Alexa. "No a teraz, sú na rade ty." ukáže na mňa Fay.
KAMU SEDANG MEMBACA
A čo potom? •COMPLETED•
FantasiKelsey Singerová - podhodenec - je nútená opustiť svoju jedinú kamarátku a domov a presťahovať sa do Huanpire. Začne sa baviť s pochybnou skupinou, ktorej sa všetci boja. Pochopí, prečo je rodičia nechceli?