27. Fay - Netrpezlivosť

183 15 2
                                    

"Dopekla, prečo okolo toho robíte také haló? Povedzte jej to už, dofrasa!!" vyletela som na nich. Jak ja toho Finna naznášam! Najskôr za mnou príde žobroniť, že chce tej malej zachrániť život a potom, keď sa dievčatko urazí, tak ani nemá toľko odvahy, aby išiel k nej a povedal jej, čo sa vlastne stalo. Miesto toho jej píše nejaké nasprostasté správy (však, blaaahblaahblah ?)a zúfa, keď neodpíše. Ale aby to nebolo málo, zúfa, aj keď odpíše! No povedzte, je on normálny? "Ako jej to mám povedať, keď ma ignoruje?!" Vyštekol Finn. Idiot. "A čo ti akože bráni vziať svoj veľký zadok a ísť jej to povedať na Crowhaven road 8?" Spýtam sa s iróniou v hlase. "Veľké, hrubé, zamknuté dvere, Einstein!" Odsekne. "Ha! A toto mi hovorí chalan, čo má superschopnosti obklopený ľudmi, čo majú tiež superschopnosti!" Zasmejem sa. Finn niečo nezrozumiteľne odvrkne a bez ďalších, v podstate aj tak úplne zbytočných slov odíde. Ja sa na to možem... Sadnem si k laptopu a zapnem chat.

Ja: Počuj, Kelsey, je mi úplne jedno, čo ti je, ale ak mieniš všetkých ignorovať, tak ja prídem tam, vypálim tie tvoje sprosté dvere a potom sa so mnou rozprávať budeš!

Na moje veľké prekvapenie odpísala.

KelseySinger: Fajn, čo mi chceš povedať, Fay?

Ja: Okay, chápem tvoje správanie, ale ak neveríš Finnovi, čo nechápem, mne veriť hádam budeš...

KelseySinger: ...?

Ja: Pozri, ako ste na Halloween vyvolávali Erika... On sa nevrátil späť. Ale spoznal ťa. Nanešťastie, v minulosti sa zaplietol s Finnovou rodinou a tak nechce, aby si sa s ním stretávala. Inak všetkých zabije...

KelseySinger: Čože?!!

Ja: Nechaj ma dokončiť! Finn sa rozhodol odísť. Avšak, aby ti to uľahčil, mali sme odísť všetci. Nevedel ako ti to povedať, tak prišiel za mnou...

KelseySinger: A?!?! No, potom si sa naňho s radosťou hneď vrhla?!!

Ja: Preboha, Kels! Spamätaj sa konečne! S Finnom sa zduše nenávidíme! Nevšimla si si to? Myslíš, že to bolo pre mna ľahké? Myslíš, že to bolo ľahké preňho?! Celé tie týždne tu chodí ako bez života a raz som ho pristihla, ako reve! A ty ho s radosťou ignoruješ!! Kto je tu krutý, ha?

KelseySinger: Okay, fajn! Ale ja to len tak nenechám! Ja.... Fay ja ho milujem! Vieš si predstaviť, ako som sa cítila, keď som vás tam videla? Však mi Pomôžeš? :( ;)

Ja: Ech, fajn čo máš v pláne?

Taaaaak toto je extra dlha časť! Dúfam, že sa Vám to páči aj s Fayinho pohladu a oceníte moju snahu :3
XOXO Dann

A čo potom? •COMPLETED•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora