30. ...alebo nie.

193 15 6
                                    

Ľudia! Mám samé skvelé správy (až dve)! Po prvé, sme... vlastne ste prekonali 1K!!! A po druhé, je tu jubilejná 30. Časť! (len pre informáciu, 25 boli označené dve časti, preto je tam teraz mierny chaos, ako ste si možno všimli) Každopádne, všetkým ďakujem a dúfam, že sa vám bude tridsiatka páčiť :*

Vošli sme do jedálne a sadli sme si s Theom ďaleko od Ich stolu. Na pomste dom sa dohodla s Fay a dúfam, že ma nezradí a povie to, čo má. Oni tam ešte neboli. Sadli sme si a čakáme, a čakáme a čakáme. Nikto nechodí. Zazrela som Svetlé vlasy a Casiinu postavu, ale nebola to ona. Pri každom náznaku niekoho z elity má mykne, ale nikto nechodí. Zrazu predo mnou zamáva čiasi ruka. "Kelsey, počúvaš ma?" naštvane pozriem na Dot. "Prepáč, hovorila si niečo?" zamrmlem a škaredo pozriem na Thea, ktorý dusí smiech. "Pýtam sa, či so môžme s Jeremym prisadnúť." opýta sa Dot a ukáže na chlapca, čo sa ňou nervózne podupkáva. Pamätám sa, ako mi ho Alice ukazovala a s chichotom ho hodnotila podľa nejakých svojich vymyslených rebríčkov. Napriek tomu, že nebol škaredý, u Alice nedopadol práve najlepšie. Jeremy O' Dylan. Prikývnem, aj keď celkom zbytočne, lebo Dot už sedí. "No tak, pán O' Dylan, sadnite si. Ja nehryziem." uškrniem sa na Jeremyho, ktorého evidentne prekvapilo, že viem jeho meno. Nervózne sa zasmeje a sadne si. "Ako vieš ako sa volám?" očividne mu nedalo sa neopýtať. "Som Kelsey Singerová a potulujem sa s Elitou." pri tej vete my bodne pri srdci. "Hovorí sa kadečo." dokončím. Theo to už nevydržal a začal sa smiať. Vie, ako to chodí v Elite. Hovorím mu všetko. "Ale prečo ťa vlastne nechali tu?" spýtala sa Dot. "Ako myslíš?" nechápem. "No, dnes bola Cassie za riaditeľkou. Odsťahovali sa niekde preč..." zatočila sa mi hlava a ani som nedopočúvala, čo Dot hovorí. Vnímala dom iba buchot, bolesť a tmu...

A čo potom? •COMPLETED•Where stories live. Discover now