Nikto normálny sa nemusí báť prvého dňa v škole tak veľmi, ako ja. Zo začiatku to nebolo zlé (kým prešli prvé dve hodiny, potkla som sa len päť krát, čo je pokrok), ale je marec, čiže asi polovica roka. V tomto malom zapadákove som najväčšia udalosť za posledných, typujem 50 rokov. Keď som išla na tretiu hodinu, prefrčal okolo mňa akýsi vozík, na ktorom sa vozili dvaja chlapci. Dvojčatá, predpokladám. Boli vysokí, blonďaví - to, že boli neuveriteľne pekní som si akože nevšimla - a úplne rovnaký. Nuž a títo dvaja mládenci mi totálne pokazili snahu... no... snahu padať čo najmenej. Neviem ani poriadne čo sa stalo, iba že som spadla na jedno dievča, ktoré to zjavne nepotešilo. "Kto to je?" "Dávaj pozor, kam šliapeš, ta krava sprostá! Si myslíš, že si rozkošná, keď si sem v marci napochoduješ, stále padáš a robíš zo seba naivku? Sa spamätaj, jasné?!" zvriesklo dievča a keď sa otočila a pomaly odchádzala, zakričala ešte "Mimochodom, to sú Mike a Doug Riversovci, trapka." Zostala som stáť celkom zarazená, keď ma nejaké dievča poklepalo po pleci. "Riversovci patria do istej... povedzme elity. Je tu skupinka deciek všeobecne známych ako Oni. Zvykneš si." usmiala sa a odišla. Celý deň som uvažovala nad "elitou". Prečo proti nič nespravia? Dvojčatá som dnes videla viac krát, sú postrachom školy. Až keď som išla na obed a videla som stôl, kde s ďalšími meganádhernými deckami sedeli Mike a Doug. A vtedy som pochopila.
STAI LEGGENDO
A čo potom? •COMPLETED•
FantasyKelsey Singerová - podhodenec - je nútená opustiť svoju jedinú kamarátku a domov a presťahovať sa do Huanpire. Začne sa baviť s pochybnou skupinou, ktorej sa všetci boja. Pochopí, prečo je rodičia nechceli?