11. Živly

268 25 7
                                    

"Okay, to nič. V pohode." roztrasene som sa snažila všetkých upokojiť. "To bude určite len náhoda, alebo robí Fay nejaké triky. Finn vieš to uhasiť?" Finn však stál ako primrznutý a ani sa nepohol. Pokúsila som sa oheň sfúknuť, ale dosiahla som akurát, že mi bola zima, tak som to s vetrom vzdala. Povedala som si, že keď to nikto nemieni riešiť, aspoň sa zohrejem, tak som dala ruky nad oheň. No tak, zhasni. Bola to len náhoda, zhasni... Opakovala som si dookola. Ruky ma začali príjemne štekliť, čo ale bolo príjemné len do vtedy, kým mi z nich nevytryskla voda, ktorá oheň zahasila. Všetkým sa oči otvorili ešte viac a ustúpili o ďalší krok. "Tak... Fajn, zatiaľ mi však nerastu kvety pod rukami ako Alice, však?" kým som sa ich o tom však snažila presvedčiť, moja výrazná gestikulácia zanechala za sebou na zemi trávu. To vydesilo už aj mňa,tak som sa ani nesnažila všetkých upokojovať. Povedali, že ten niekto, kto mal viac živlov ich mal len dva. Som divná? Jasné, že si. Vždy si bola... Nadávala som sama sebe. To čo som potrebovala, však nebolo podkopávanie sebavedomia, ale naopak, jeho pozdvihnutie. Sklapni! Zvrieskla som si sama na seba a v tej chvíli sa cítila ako blázon. Ale.. Nie som v skutočnosti vlastne blázon? Stojím niekde uprostred oceánu, zapaľujem kvety, ktoré vykvitli mojou vinou, olievam ľudí vodou, pochádzajúcou s mojich vlastných dlaní a vytváram víchrice. Asi som naozaj blázon...

Ok, čo si zatiaľ myslíte? Ja dúfam, že vám to páči a nevadia vám boje s autocorrectorom :D
Ďakujem všetkým ľuďom, čo si to už prečítali, čím mi stále zdvíhajú sebavedomie a odhodlanie písať ďalej. Ste fantastickí (to, že z toho bolo na prvý pokus 'genetický ' radšej nekomentujem)
Btw. Na obrázku je Kels. Nevidno ju akosi, ale keď si pozriete celý obrázok (kliknete/ťuknete - viem vysvetľujem jak debil) vidno ju celú :)
XOXO Dann

A čo potom? •COMPLETED•Where stories live. Discover now