Je tu dvadsiata kapitola (presne viem, čo by teraz povedala Táňa: "Neeee!" No, priznaj sa.) a verte, že pri jej písaní som sa nasmiala ako ešte nikdy. Dúfam, že ak vy.
"No poďte, keď už ste tu, pohostím vás ako sa patrí, nie?" usmial sa Albu a ťahal nás do dosť ubohej chatky. "Vidím, že si si konečne niekoho našiel, že... Ehm... Aha, Finn." potľapkal Finna po pleci. Uškrnula som sa a on sa na mňa zahanbene pozrel. "Tak, hm, áno, miláčik, teda vlastne koláčik..." húdol si Albu svoje, a my s Finnom sme sa - síce veľmi nenápadne - takmer šúlali po zemi od smiechu. Albu sa zarazil. "Slečinka... Jáj Kelsey, čo som to chcel doniesť?" opýtal sa zmätene. "Myslím, že zákusok, Albu." usmiala som sa. "Vážne? Zvláštne. Načo som chcel doniesť obrúsok?" otočil sa a odišiel do kuchyne. Evidentne nebol len slepý ale aj trochu hluchý. Trochu dosť. Ako poleno. Keďže sme predpokladali, že nás nepočuje, začali sme sa s Finnom strašne smiať. Vari sa čudujete? "A hľa, tu máme večerný program." preniesol vážne Finn. Zasmiala som sa nad jeho vážnym výrazom. "Nebodaj sa ti podarilo povedať niečo vtipné, Fenn. Vlastne Finn." vrátil sa Albu. V ruke niesol tanierik plný papierových vreckoviek. Takže obrúsky, hej? Finn vybuchol smiechom. "Ach, Albu. Chceli ste nám priniesť zákusok, nie obrúsok!" povedal medzi smiech. "Zákusok? Ale ja nemám zákusok!" Idem upiecť tigra misu. Vlastne tiramisu." a mrmlajúc si odišiel späť do kuchyne.
Btw. Tento príbeh má už vyše 100 voteov a ja vám všetkým za to strašne ďakujem :*
XOXO Dann
YOU ARE READING
A čo potom? •COMPLETED•
FantasyKelsey Singerová - podhodenec - je nútená opustiť svoju jedinú kamarátku a domov a presťahovať sa do Huanpire. Začne sa baviť s pochybnou skupinou, ktorej sa všetci boja. Pochopí, prečo je rodičia nechceli?