Tak, a je tu epilóg. Uvažovala dom nad ním dlho, kým sa dostal do tejto podoby a dúfam, že sa vám páči. Pekné čítanie
XOXO Dann* o niekoľko rokov neskôr (cca 5)*
"Netras sa, Kelsey, nič to nie je." upokojuje ma Cassie. "Alice! Poď jej spraviť niečo s vlasmi!!" zvolá, kým si s mojej tváre robí maliarske plátno. "Idem!" zakričí Alice späť a už je pri nás. "Škoda, že tvoji rodičia boli takí 'extra milí' inak by ti určite boli." poznamená, kým mi dáva do vlasov kvetinky. "Je normálne, že som taká nervózna?" spýtam sa ich. "Hej, aj ja dom bola." povedia jednohlasne. "Super, pani Riversové." (práve to každému došlo a začali ste sa tešiť ako blázni, však? :*) zaškerila som sa na nich. "Aaa, tak tu ju máme. Mám tvoje šaty!" usmiala sa Fay. "Aha!" ukázala ich. Boli prekrásne. "Hmmm... Na!" hodila mi niečo do ruky. Pozrela som sa na podväzok na mojej dlani. "Šaty sú nové. Podväzok je starý, požičaný a modrý... Máme to!"
Zchádzala som s Alexom dole schodmi a pozeralo na mňa veľa tvárí. Ja dom však videla len jednu. Finn mal na sebe čierny oblek a víťazoslávne sa uškŕňal. Došli sme dole a začali sa tie časti svadby, ktoré nikoho nezaujímajú.
"Finn Caleb Waters berieš si tu prítomnú Kelsey za svoju manželku??" nadvihla dom obočie a zaškerila sa na Finna. "Považujem o tom." zasmial sa Finn. Somár. "Robím ai srandu. Jasné, že áno." dodá rýchlo. "A ty, Kelsey May Singerová berieš si Finna, alebo chceš tiež pouvažovať?" zasmial sa pán Backer. "Áno." povedala som. "Vyhlasujem vás teda za muža a ženu." dokončil a Finn mi šepká do ucha. "Konečne, pani Watersová."*o ďalších niekoľko rokov*
"Lucas! Švihaj, nestihneš ísť do školy!" zrevem na to neporiadne decko. "Hej, hej. Veď už idem." šuchce sa dolu schodmi. "Nechcel si ísť dneska pre Kelsey?" uškrniem sa a dám mu pusu na čelo, po ktorom sa následne plesne. "Mami! To so mi nemohla skôr pripomenúť? Čau, oci, čau, mami!" zakričí a s Finnom len pozeráme, ako zvoní u Fay, vychádza jej ryšavá dcéra, Kelsey, ako si dávajú pusu a idú do školy. Finn sa zasmeje a vzdychne. "Vyrástli tak rýchlo... "
KONIEC
VOUS LISEZ
A čo potom? •COMPLETED•
FantasyKelsey Singerová - podhodenec - je nútená opustiť svoju jedinú kamarátku a domov a presťahovať sa do Huanpire. Začne sa baviť s pochybnou skupinou, ktorej sa všetci boja. Pochopí, prečo je rodičia nechceli?