25. Finn - plán

227 16 12
                                    

"A ja si nie som istá, či sa vrátil. Chápeš?!" dokončila svoje rozprávanie, Cassie. "Je to tvoja vina. Načo si sakra musela vyvolávať práve jeho?" nahučal som na ňu. "Najväčší problém ale je, že spoznal Kelsey a nechce, aby ste sa stretávali. Keď sa stalo vtedy veďvieščo, boli to tvoji prapraprapraprarodičia,čo to spôsobili, Chápeš? Neznáša ťa. Nechce, aby si sa bavil s jeho praprapraprapravnučkou." jej slová má bodali do srdca ako dýka. Buď sa rozídem s jediným dievčaťom, čo som kedy miloval, alebo zomrú všetci moji priatelia vrátane nej. Čo by si normálny človek zvolil? Ak to, čo je pre ňu najlepšie, je žiť bezo mňa, odídem. Nebude ju ale bolieť každý pohľad na Nich, na ostatných? "Musíme odísť." povedal som pevne. "Všetci?" dvihla Alice obočie. Prikývol som. "Čo jej ale chceš povedať? 'Vieš čo? Kariéru tvojho praprapraprapradedka zničili moji prapraprapraprarodičia a on má teraz neznáša. Preto kým sa s tebou nerozídem, všetci zomrú. Maj sa!' ?" spýtala sa Alice.
Vedel som, že má pravdu. Mal som ale aj plán b. Zaklopal som na známe dvere, ktoré sa hneď otvorili. "Ahoj, Fay. Potrebujem pomoc."
"Kde toľko trčí? Mám bozkávať človeka, čo neznášam a ešte aj zmrznúť?" sťažovala sa Fay. "Aha, už ide." povedal som, keď som zazrel Kelsey, ako sa dorozprávala s Alexom a ide k nám. Spravili sme, čo sme mali v pláne. Fay ma začala bozkávať, čo bolo vrcholne nechutné. Ďalej ma poháňala len myšlienka, že jej tým zachránim život. Nikto ešte nikdy necítil takú bolesť ako ja, keď som počul, ako zúfalo šepla "Finn?"

A čo potom? •COMPLETED•Where stories live. Discover now