Venujem Táni, Mati, Bei a Aďke. Ďakujem (čo dodať? Neviem. Preto nič nedodávam) lbtana Indy1111 blaaahblaahblah unicorn1328
Keď Finn zaparkoval pred školou - mimochodom, jazdí ako blázon, ale páči sa mi to - všetkým sa otvorili ústa a oči išli vypadnúť so svojho miesta. No a čo? Pravdou je, že neznášam pozornosť. Možno t to má niečo s tým, že je o dosť trápnejšie, keď ma pri páde niekto vidí, akoby si ma nikto nevšimol. Kráčali sme na prvú hodinu, keď si nás zastavil riaditeľ. "Singerová, kde ste sa túlali včera?!" zreval, až som nadskočila. "Ja... Teda... V podstate..." habkala som. Cítila som, ako sa mi krv nahrnula do líc. Jasné. "No, čo? Chcete, aby som vás vyhodil?!" zúfalo som pozrela na Finna. Usmial sa. "Aj on bol predsa preč!" ukázala som naňho a on sa zasmial. "Teraz sleduj." zašepkal mi do ucha a chytil ma za ruku. "Aaa, pán Waters, ako sa dnes máte?" milo sa usmial riaditeľ. Nechápavo som sa na to pozerala. "Ako sa opovažujete, zhadzovať niečo naňho, a ešte sa naňho takto liepať?!" zrúkol na mňa. To fakt? On sa mu normálne podkizuje! "Prepáčte," začal Finn a pritisol si ma bližšie, "vzali sme ju von. Oslavovali sme. Je to naša nová suseda." riaditeľovi padla sánka. "A 'liepať sa' po mne má povolené." dodal s úškrnom a odišiel. Riaditeľ sa na mňa milo usmial, ospravedlnil sa a tiež odkráčal. Zostala som stáť na chodbe, ignorujúc zvedavé pohľady učiteľov a spolužiakov, a s otvorenými ústami.
Dúfam, že sa páči :*
XOXO Dann
YOU ARE READING
A čo potom? •COMPLETED•
FantasyKelsey Singerová - podhodenec - je nútená opustiť svoju jedinú kamarátku a domov a presťahovať sa do Huanpire. Začne sa baviť s pochybnou skupinou, ktorej sa všetci boja. Pochopí, prečo je rodičia nechceli?