18. Moc

231 17 7
                                    

Prechádzala som po chodbách (občas som spadla, samozrejme, ale to je nepodstatné) a sledovala som, ako sa na mňa všetci pozerajú. Asi preto, že už týždeň sa bavím s elitou, že chodím s najkrajším chalanom na škole. Asi preto, že patrím k Nim. V ich očiach vidieť kopu emócií. Rešpekt, okúzlenie, žiarlivosť, ale i strach či pohŕdanie. Prisadnem si k Nášmu stolu v jedálni, ako vždy, medzi Cassie a Finna. Finn ma, ako vždy, obíme jednou rukou okolo pliec a ja, ako vždy sa len zasmejem a snažím sa zakryť radosť a vzrušenie, čo mnou prechádza. Denná rutina. Vo voľnom čase sa stretávame u Cassie doma, trénujeme mňa a ignorujeme Fay, ktorú som asi niečím naštvala,alebo čo, ale je dosť urazená. Ani s Alexom sa nebaví, takže ani on sa nebaví s ňou a tak som zistila, že je to vlastne strašne fajn chalan. Fay sa v škole neukázala už dlho. Tak jej treba. "Kels?" zašepká mi do ucha Finn a ja skoro zinfarktujem "Bože, ako som sa zľakla. Áno Finn?" strelím mu frčku do nosa. "Urazila by si sa, keby som ta pozval na rande?" povie Finn. Uškrniem sa. "Preboha Finn!" vykríknem naoko zhrozene, "nenaučili ťa slušným spôsobom?!" začnem sa smiať, až Alex a dvojčatá pravdebodobne premýšľajú, či som duševne spôsobilá. "Beriem to ako áno." zasmeje sa Finn. "Kam pôjdeme?" vyzvedám. "Nemám najmenšieho tušenia. Prídem pre treba o pol šiestej."

A čo potom? •COMPLETED•जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें