9. Bosorka - nešlo by to milšie?

242 20 0
                                    

"Ehm... Wow." poviem. Viem, som blbá, no a? "Počkaj, Fay. Tuším sa musí trochu ukľudniť." povedal Alex. "No tak, Finn, začni, povedz jej to." pobádala Finna Cassie. "Okay, veď čakaj, práve som chcel začať... Tákže. Myslíš, že tento ostrov je nejaký pofidérny Noname, ale to tak nie je. Niektorí ľudia si už napamätajú jeho meno, iný si ho len nechcú pamätať. Toto je Ostrov čarodejníc. Pred asi 160 rokmi, v roku 1860 konečne skončilo pálenie čarodejníc. Nie že by sa ľudia umúdrili, to nie. Ale tých pár, čo zostalo - len tak btw, naši aj tvoji praprapra...rodičia - sa skrývali a nikto o nich nevedel, že patria k Nim. Tím sa podarilo ujsť na vzdialený ostrov, bohvie kde, ktorý nazvali..." "Ostrov čarodejníc." šepla som. "Hej," uškrnul sa Finn, "alebo vtedy, Wich island. Fakt, prečo si toľko potrpeli na angličtinu? No nič. A odvtedy sa tu žije. To je v podstate všetko, čo treba."povedal Finn. "Vylodili sa tu, preto sa až doteraz stretávame tu. Vraj sa tu našiel poklad, preto to je Diamond Bay. Mimochodom, keď už sme pri diamantoch, každý máme svoj kryštál, s tým ti pomôže Cassius." uškrnul sa na Cassie a dodal, že je v tom odborníčka. "Chces sa niečo opýtať?" Porozmýšľala som, chcela som vymyslieť niečo inteligentné, ale nepodarilo sa, tak som trepla len "Ako sa oslovujete, teda -me? Chcem povedať, čarodejnica a čarodej, čarodejník..." "Nie." stopla mba Fay. "Klasika, bosorka a bosorák."

A čo potom? •COMPLETED•Where stories live. Discover now