7. Možno konečne...? (2.)

243 21 0
                                    

"Kels, čo ti povedali rodičia?" spýtala sa Alice. "Vážne? Ja nemám rodičov. Som podhodenec." šepla som. To ju zarazilo. "Chceš povedať, že Aspen a Elizabeth Singerovci nie sú tvoji rodičia? Bývali tu na Crowhaven road asi desať rokov." povedal Alex. Moment. Potrebujem. Dýchať. Na liste od nich boli vždy iniciály A a E. Poznajú mojich rodičov? "Ja... ja ich nepoznám. Som podhodenec." povedala som smutne. "Tá mrcha." zašepkal Finn, "Keď sa dozvedela, čo je, povedala, že ak jej dieťa bude tiež také, bude ho nenávidieť. Ale prečo ona? Veď je... Veď je..." mávol rukou a rozbehol sa preč. Doug s Mikom sa okamžite rozbehli za ním. "Nikam nejdeš! Či si myslíš, že ju teraz niekde nájdeš, spravíš svoje čáry máry fuk a ona príde a začne jej vynahrádzať celých 16 rokov, čo bola siritou?!" hodili sa naňho a začali sa navzájom mlátiť. "Úúú bitka!" zvrieskol Alex a pridal sa. Fay si plesla rukou po čele, Alice prevrátila oči. Vtom na niečo napadlo. "Odkiaľ vied koľko nám rokov, Mike?" opýtala som sa. Bitka okamžite prestala a Mike sa zatváril, akoby som ho prichytila pri čine. "Typol som si." začervenal sa. "No, ale poďme k veci." Finn sa rýchlo postavil, upravil sa a tiež sa začervenal. "Kelsey Singerová, koľko toho vieš o mágii?"

Kto čakal práve toto? Potom dobrý typ :*
XOXO Dann

A čo potom? •COMPLETED•Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz