ÖN BİLGİ

439 216 18
                                    

Evet arkadaşlar Miray yani esas kızımızın yaşı küçük olduğu için ailesi nereye giderse mecburen gitmek zorunda kalıyor. En son ki durakları İzmir olmuştu ama gel gör ki buradan da gidiyorlar uzaklara. Gidecekleri yer İstanbul'du. Bir zamanlar hayran kaldığı, gidip görmek için can attığı şehir, Miray için cehennem gibi bir yer olmuştu şimdi. Annesigil tüm eşyalarını topladıklarını sanıyorlardı ama kızlarının küçük kalbini bir çocukta bıraktıklarını unutmuşlardı. Miray Emre (yani Batu) olmadan nasıl yaşayacaktı. Hiç bi fikrim yok. Umarım onu orada unutabilirdi .

Batu ya gelince sevipte belli etmemek nedir bilir misiniz. Biz bilmiyor olabiliriz fakat batu çok iyi biliyor. Sevdiği kıza dokunamamak onu çok zor duruma düşünüyordu ama yapacak bir şey yoktu elinde değildi. Takii sevdiği kızın taşınacağını öğrendiği zaman işler ters tepti. Ne güzel sevdiğini belli etmese de her gün görüp içini az d olsa rahatlatıyordu. Galibaa artık onu da yapamacak ve bu durum onun canını çok yakacak kadar ciddi bir durum ama o bu duruma düşeceğini, acı çekeceğini yani Miray ın gideceğini sadece 1 saat kala öğrenmişti. Ne kadar da kötü düşünsenize bir kişiyi seviyorsunuz o kadar çok seviyorsunuz ki onu kaybetme korkusuyla hiçbir şey söyleyemiyorsunuz. Bi Karar alırsın, tam söyleceksin ona güzel bir sürpriz yapmak istersin ama asıl sürprizi o yapar sana hemde kötü bir şekilde, Gideceğini söylerek .

Miray gittikten sonra Batu yeterince ağlamıştı zaten şimdi ise o gözyaşlarını silip aşkını bulması gerekiyor. Bunun için ilk işi İstanbul a bir bilet alıp tek hedefi olan güzeline kavuşmayı gerçekleştirmeye gider.

KARAKTERLER

MİRAY:17 yaşında. İstanbul da bir kolej de burslu okuyor. Nasıl kazandığına gelirsek Miray ın Batu yu unutmak için yapacak tek şeyi buydu ve gayette iyi becerdi okulu kazandı ama Batu yu aklından çıkarabildimi bilmiyorum.

BATU:18  yaşında. İzmir de yaşıyor. Sevdiği kız elinden gittiği için okumayı dahi umursamayan bir genç. Sevdiği kız için herşeyi yapabilecek güce sahip. Baba parası her kapıyı açar bilirsiniz. Zengin olmanın iyi yanlarından biriydi buda işte. Batu 'da bunu dibine kullanıyordu. Fakat diğer zengin çocukları gibi boş şeylere harcamamıştı baba parasını. Sevdiği kız kadar hiçbir şey önemli değildi gözünde. Onu bulmak için kullanmıştı.

MİRBA #wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin