Ders matematik olduğu için kafamı sıraya koydum. Benim koymamla Batu da kafasını sıraya koydu ve beni izlemeye başladı. Olum çok tatlı la bu. Tam ısırmalık valla.
BATU : Demek çok tatlıyım. Istersen isırabilirsin güzelim.
MİRAY : Ne Hayır hayır . Ben onları içimden söylemiştim sanki .
BATU : Ben senin içini okurum güzelim.
Dedi ve kahkaha attı.
BATU : madem sen ısırmıyosun . Ben öperim o zman .
Aniden yanağıma yapışıp öptü . Bak valla bu çocuk beni kalpten götürecek. Gene kızardım. Ama öpmesine karşılık gülümsedim ve tekrar başımı sıraya koydum ders bitmek bilmiyodu. Biraz uyusam nolur bişi olmaz herlade . Gözlerimi kapattım ve uykuya teslim ettim kendimi.
BATU NUN AĞZINDAN ;
Evet artık miray la sevgiliydik ve bu çok güzel bi duyguydu. Önceden tek başıma yaşadığım bu duyguları şimdi sevdiğim kadınla yaşıyorum. Evet o benim kadınım.
Bu düşünceler gülümsememi sağlarken herşeyin ne kadar da hızlı gerçekleştiğinin farkına vardım.
Bu çok güzel bi duyguydu. Onu hergün yanımda göreceksem herseyimi vermeye hazırım hem de hiç tereddüt etmeden. Onu böyle masum masum uyurken izlemek kızların tabirine göre içimde kelebeklerin halay çekmesine neden oluyordu.. ne yani şimdi bi erkek olarak karnımda kelebeklerin olduğuna değil halay çekmesine mi şaşırdınız alla alla . Olsun abi o kadar erkek adamım ben ne o öyle uçuşuyo falan. Kendi kendime gülümserken onu izlemeye dewam ettim. Onu kesintisiz , durmaksızın izleyebilirdim. Bu tatlılığın, bu masumluğun, bu güzelliğin bana ait olması muhteşem bişey hatta paha biçilmezdi. Şuana kadar hiç böyle duygular hiç . Hissetmemem normaldi tabi . Çünkü ondan önce hiç bi kızı bu kadar önemseyip hayatıma almaya tenezzül bile etmemiştim. Miray bir çok şeyde bana ilki gösterip yaşatmıştı ve ben bundan çok ama çok memnundum. Onun yanında olması çok hoşuma gidiyo. Sevgili mi izleye izleye dersin sonu gelmişti. Tenefüse çıkıp çıkmamak arasında ikilemde kaldım bak , şimdi bu güzel manzarayı bırakıp gitmek istemiyorum ama altıma da işemek istemiyorum doğrusu . Sıradan hızlıca tuvalete doğru yol aldım. Içeri girip işlerimi hallettim . Tam çıkacağım sırada içeriye iki kişi girdi ve konuşmaya başladılar.
1. KİŞİ: Şu okulumuzun burslusu ve müdürün gözdesi kızımız bilindik gibi çıkmadı lan.
Deyip kahkaha attı şerefsiz. Miray dan bahsediyolardı. Sabah okula el ele girmemiz ise tam üstüne gelmişti. Ah lanet olsun.
2. KİŞİ: Nasıl lan ??
1. KİŞİ : Lan mal saf mısın . Kız Şuana kadar ona edilen hiç bi teklifi kabul etmemiş . O kadar çok çocuk etmesine rağmen. Olum onu bırak o farklı diye bende teklif ettim belki güzel bi ilişki olur diye ama kızımız Naptı. Okula yeni gelen pezevenkin teklifini kabul etti. Miray a teklif ettiği yetmezmiş gibi bi de okulun diğer kızlarını da ayarttı şerefsiz . Neyse anladın sen şimdi .
Dedi ve kısa bi kahkaha attı.
2. KİŞİ : Orospu diyosun yani.
1 .KİŞİ : Aynen öyle . Tam üstüne bastın..
Bu sefer daha yüksek sesle kahkaha attılar şerefsizler. Bana pezevenk demişlerdi. Kendimi geçtim Miray a Orospu demişlerdi . Benim güzelim e Orospu demişlerdi resmen. Bi hışımla kabinden çıktım ve karşılarına geçtim.
BATU : Ulan siz kimsiniz de benim güzelim r Orospu diyorsunuz lan.
1. KİŞİ : Oo bak burda kimler varmış.
Okulumuzun yeni pezevenki .BATU : Lan bak benimle düzgün konuş yoksa.
1. KİŞİ : Ne yoksa. Naparsın olum.
Demesine karşılık yakalarından tutup
Kafayı çaktım. Kafa vurmamla yere yığıldı. Hiç beklemediğim bi anda arkadaşı da bana bi yumruk attı. Duduağıma denk geldi. Ah lanet kanıyo işte Miray görecek ve ne olduğunu soracak eminim. Hemen arkamı dönüp diğerinede kafa attım. Ve ikisine de dönüp;BATU : Bi daha sakın benim güzelim hakkında konuşmayın ve bi bok bilmeden de yorum yapmayın anladınız mı şerefsizler.
Hemen tuvaletten çıkıp sınıfa doğru ilerlemeye bşladım. Sınıfa giridiğimde Miray hala uyuyordu. Şuan son derse girdik ama hala yatıyor. bu kız nasıl bu kadar çok uyuyabiliyor anlamıyorum. Neyse..
MİRAY ' IN AĞZINDAN;
Yavaş yavaş gözlerimi açtım. Etraf hala aydınlıktı. Of ya evde değilmişim. Rüyamda ne güzel rahat yatağımda yatıyordum. Gerçeği ise götüme batan tahta sıra. Ne kadar güzel ne kadar güzel. Daha sonra Batu ' nun yanımda olduğunu hatırlayıp , kafamı hemen yana çevirdim. Elini çenesinin altına koymuş beni izliyordu. Ay kıyamam ben sana . Çok tatlı gözüküyor. Batu' nun yüzünde bir değişiklik var ama ne. Lan bunun dudağı kanıyor. Hemen kafamı sıradan kaldırıp elimi dudağına götürdüm.MİRAY: Dudağına noldu.
BATU : Bir şey Yok güzelim.
MİRAY : Nasıl bir şey yok. Dudağın kanıyor öküz.
Birden kahkaha attı. Kesin öküz dedim diye ya.
BATU : Önemli değil güzelim. Sorun etme. Sadece senin için bunu bil yeter.
MİRAY : Aman be öküz.
Diyip kafamı sıraya koydum.
Gene kahkaha attı bak .Ya bu çocuk ben kızdığım zaman niye kahkaha atıyor mal ya. Neyse son ders bile çok çabuk geçmişti.
Batu ile birlikte sahile gitme kararı aldık. Şuan el ele sahile doğru gidiyoruz. Yanımızdan geçen kızların ölümcül bakışları karşılaşıp duruyorum. Ya ben bu çocuğun yüzüne falan maske geçirip öyle gezicez ya da ben bakışlar yüzünden ölücem. Aklıma kafasında maske hali gelince birden kıkırdadım.
BATU : Ne oldu güzelim . Neden gülüyorsun.
MİRAY : Hiiççç . Aklıma bir şey geldi de.
BATU : Peki öyle olsun bakalım.
Dedi ve yanağıma bir buse kondurdu.
MİRAY : Hadi gel. Bak bu bank boş oturalım, olur mu ?
BATU : Tamam güzelim. Hadi oturalım.
Boş olan banka oturduk ve denizi seyretmeye başladık. Bi süre sessiz kaldık. Boş bulunduğum bir anda ona bi soru yönelttim.
MİRAY : Neden beni seçtin? ?
BATU : Ben değil kalbim seçti seni.
MİRAY : Imm sevindim ama orda kalıp başka kızlarla da mutlu olabilirdin. Belki orda daha mutluydun.
BATU : Hayır güzelim. Ben sadece seninle mutluyum. Sadece seninle.
Selam arkadaşlar hikayemin okumadığını düşünüyorum . Bu yüzden Kitabımı yazmaya ara verdim. Kusura bakmayın ama bende çok üzülüyorum. Aranızda kitap yazan vardır ve nasıl hissettiğimi anlıyorsunuzdur. Neyse çok konuştum görüşmek üzere :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİRBA #wattys2016
RomanceSenden önce neysem şimdide öyleyim hala senin küçüğünüm Miray. Sensiz 2yıl nasıl geçti bir bilsen hiç gitmek istemezdin. "Zaten gitmek istemiyordum Batu ve emin ol 2 yıl benim içinde kabus gibi geçti. En çok gelip görmek istediğim yer olan İstan...