Lanet olsun ki bugun de okul vardı. Hemen yatağımdan kalkıp okul formamı giydim. O kadar zengin bir ailenin kızı değilim. Normal bir mahallede oturuyoruz işte. Okul formamı giydikten sonra evden çıktım. Şimdi diyosunuz okula kahvaltı yapmadan gidilir mi? Gidilmez ama ben yapmıyorum valla normal biri değilim bende biliyorum yüzüme vurmanıza gerek yok.
Kendi kendime konuşurken okula varmıştım. Okul bizim evimize 5-10 dakika uzaklıktaydı. Ben birde hızlı yürüyünce 6 dakika da varıyorum. Okula girer girmez hemen sınıfa çıktım. Okulda hiç arkadaşım yok. La okulu bırak sınıfta bile Ozan'dan başka arkadaşım yok. Ozan ' da zaten sevgilisi için başka sınıfa geçti gene tek başıma kaldım burda . 'Niye mal mısın' diye soruyorsunuz ama sizde benim okuduğum lanet sınıfta, o sürtüklerin arasına gelseniz böyle söylemezseniz. Çoğunlukla tek başıma takılırdım. Neyse sınıfa girdim ve sırama oturdum. İlk Ders matematikti ve hiç iyi değilim bu derste her öğrenci gibi . Onun için kafamı koyup yatıyorum her derste ama hoca sağolsun genede beni dersten bırakmıyor. Sıraya yayıla yayıla yatmaya başladım. Tek oturmanında en güzel yanıda bu. Tam gözlerimi kapattım yatıcağım, sınıfım kapısı çaldı. Kim lan acaba. Bu hocanın dersinde korkudan kimse gelmezdi. Ama eğer bu bi öğrenciyse yandı hemde ne biçim yandı . Hocanın 'gel' demesiyle kapı açıldı. İçeri müdür bey girmişti ve beni çok severdi.
Lafa girdi adam hemen ya hiç durmadan bu ne ule "Dersinizi böldüğüm için özür dilerim hocam. Okulumuza yeni bir öğrenci geldi ve son sınıflardan da en iyi sınıf burası olduğu için buraya kaydettik. Tanışırsınız siz." Dedikten sonra sınıftan çıktı hemen. Hoca yeni öğrenciyi bize tanıtmak ister gibi çocuğa döndü. "Evet yavrum. Kendini bize tanıt bakalım." Bakalım kimmiş bay yakışıklı. "Adım Batu Serez . Okula Ortak olan Selim Serez'in oğluyum." dedi. Artık gözümde bay yakışıklı olarak değil bay ukala olarak yeredindi gerizekalı. İçimden bir an öfke patlaması yaşadım abi, deli oldum ayol. Ukalaya bak ya kendini bişey zannediyor. Valla dua etsin ortağın oğlu yoksa hoca onu şimdiye kadar disipline göndermişti. Keşke gönderseydi ama banane ya üff uğraşamam be. Hoca parmağıyla sınıfı gösterip cümlesine başladı "Boş bir yere geç hadi." ve bitirdi.
Demesine kalmadan kızların hepsi yanında ki erkekleri iterek boş göstermeye çalıştı ama normalde bir tek benim yanım boştu . Ah Lanet olsun inşallah benim yanıma oturmaz. Hay ben şom ağzıma ya,ne kadarda şom ağızlıyım abi . Al işte çocuk geldi başıma dikeldi. Bay ukala konuştu hemen dururmu hiç, gıcık işte napacaksın.
"Kayacak mısın? " dedi sorusunu duymamazlıktan gelip hiç aldırış etmedim. Bir daha söyleyince parmağımı çeneme koyup" Dur bi düşüneyim. Bak düşündüm hemen. Cevabım hayır. O kadar kız sana yer açtı ve senin benim yanımda değil onlardan birinin yanında oturan gerekiyor. Baksana aç kurt gibi sana bakıyorlar. Iyk resmen. " bir Arkasını dönüp sınıfa bir göz attı. Ne güzel tam da başka bir yere oturacağını düşünüp içimden sevinirken ;" Benim canım burda oturmak istiyor ve şimdi kaymak zorundasın. "dedi. Of yaa." banane alla alla kaymıyorum. Git baska bir yere otur. "
Dememe karşılık hemen yanıma oturdu. Zorla itmeye çalıştı. Tabi bende keçi inadı var bide ama hoca bana" Miray kayda otursun. Dersimin yarısı gitti zaten. " dedi. Eğer hoca kızmasaydı. Hayatta kaymazdım. Gıcık çocuk. Zengin bebe işte naparsın. " Ee senin adın ne? " yüzsüze bak birde adımı soruyor mal. Ne diye soruyorsa. " Sanane, seni ilgilendirmez. " dedim havalı bir şekilde.
" Adın ne dedim sana" dedi. Öküz işte iki dakika egom kalkmış bırakmıyo rahat rahat havamı yaşayayım. Mal. Egomu söndürmeye çalışma canım beceremezsin. "sanırım bende sanane demiştim." ow bu büyük oldu abisi. Neyse yanımda ki salağı susturduktan sonra kafamı sıraya koyup yattım. Batu yanıma oturmadan öncede matematikte uyuyordum.Oturduktan sonrada uyuycağım. Gözlerimi kapattım. Tam yatacağım. Yanımda ki salak durmuyor. Dürtüp duruyor. Off.
Bi rahat bırakmadı ya "ne var gene ya" dedim. "Senden sadece bir şey istiycektim." cevabını verdi. Benden ne isteyecek ki merak ettim doğrusu. "ne istiyeceksin.".düzgün birşey istemezse üstüne atlarım, banane! "Bana okulu gezdirmeni isteyecektim. Malum yeniyim ve okulu bilmiyorum." oo beyefendimize bak hele hiç işim yokmuş gibi bide onunla uğraşamam. Koca bebek.!! Birden içimden bi kısa kahkaha attım. Koca bebek nedir ya. Kusura bakmasın.
"Benimde zaten hiç işim yoktu ya. Sınıfta ki diğer kızlar gezdirsin. Bak kızlara hepsi ağzına düşmek üzere. Onlara bir söylesen biri değil hepsi birden gezdirir seni emin ol. Hemde el üstünde." dememle birden sinirlenmiş gibi gözlerini bas dikti ve " Ben senin gezdirmeni istiyorum. Yoksa seni Müdüre söylerim." dedi. Hem sinirle söyleyip beni korkutuyor, hemde müdüre söylemekle tehdit ediyor pislik. Bu okulda tek sevdiğim kişi müdür zaten. Of! " Müdür mü? Ah Lanet olası pislik tamam tamam gezdireceğim. Şimdi bırakta uyuyayım. Tam uyuyabilceğimiz derste beni uyanık tutuyorsun çok ayıp." Dedikten sonra cevap vermesini beklemeden kafamı sıraya koydum.
BATU' NUN AĞZINDAN
Sonunda onu buldum be. Kimi diyeceksiniz tabikide Miray . Miray' mı diyosunuz tamam durun anlatıcam. Kızma kardeş. Miray benim ilk ve tek aşkım onu bulabilmek için İzmir'den buraya geldim. Bundan tam tamına 2 yıl önce Miray' ın babası öğretmen olduğundan dolayı tayini buraya çıkmıştı ve ben bunu onların gitmesine 1 saat kala öğrenmiştim . Ben okulun umursamaz çocuğu Batu bir kız için orda ağlamıştım. Oda çok Ağlamıştı. Orda ona onu bulacağım a dair söz vermiştim. Benden kaçamayacağını söylemiştim ve şimdi sözümü tuttum. Ona bunu nasıl söyliyeceğimi bilmiyorum ama eninde sonunda öğrenecek. Ona söylemek zorundayım.
Slm arkadaşlar bu ilk bölüm umarım devamı gelir. Düzenledim canlar ilk bölümü. Yavaş yavaş diğerlerini de düzenleyeceğim öptüm sizi. 😘😘😘😘😘😘😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİRBA #wattys2016
RomanceSenden önce neysem şimdide öyleyim hala senin küçüğünüm Miray. Sensiz 2yıl nasıl geçti bir bilsen hiç gitmek istemezdin. "Zaten gitmek istemiyordum Batu ve emin ol 2 yıl benim içinde kabus gibi geçti. En çok gelip görmek istediğim yer olan İstan...