Artık ne kadar uyuduysam okula gidilecek vakitte kalktım . Vay bee uykum hakikaten ağırmış. Neyse ki kendimi her zaman okula gitmek için kalktığım gibi uyuşuk hissetmiyorum. Hemen banyoya attım kendimi. Erken kalkmanın verdiği rahatlıkla uzun bir duş aldım. Daha gitmeme 1 saat falan var nede olsa. Yarım saatlik bir duş aldıktan sonra, banyodan çıkıp dolabımın karşısına geçtim ve okul formamı elime alıp bir çırpıda üzerime geçirdim. Neyse ki okulumuz başka okullardaki gibi serbest kıyafet yoktu. Kim uğraşır, hergün ayrı ayrı kıyafetleri kombinlemekle. Saçımı sıkı bi at kuyruğu yaptım .
Tek favori saç modelim ahaha 😂😂. Üşengeç bir insan olduğum için okula giderken hayatta makyaj yapmam ama bugün bende birşeyler var makyaj yapma isteği geldi içimden. Erken kalkmaktan herhalde. Geçtim aynanın karşısına maskara birde kalem sürüp bitirdim işimi. Sabahları kahvaltı yapmak gibi bir adetim olmadığı için çantamı alarak kendimi dışarı attım. Hava bugün baya güzel . Okulun çalışkan kızı olmasam okulu ekip bugün gün boyu gezerdim. Şimdi diyorsunuz. Çalışkan olmakla gezmenin ne alakası var .
Ee okulun tek çalışkanı olmak ayrı bişi siz anlamazsınız. Havamızı korumak lazım. Cidden bende bişeyler var iç sesim bile anladı artık baksana. Kendi kendime konuşarak okula geldim. Etraftaki insanlar bile ne kadar deli olduğumu biliyorlar baksana kime baksam bana bakıyor, neyse. Bugun evde birşey unutmuş gibi yada farklı bir his var içimde anlayamadım . Tabi ya hem kulaklığımı unuttum hem de bunu yüzünden bu sabah müzik dinleyemedim.
Of . Unutmanın verdiği üzüntüyle okula girdim ve girer girmez şansıma Batu 'yu görmekte tüm hevesimi kaçırdı artı üzerine bir de üzüntüme daha da üzüntü ekledi nedense . Bari doğru bişey yaparken görseydim neyse. Toplamış kızları başına gülüyor birde mal. Tüm sinirlerim bozuldu şimdi. Dur bir dakika ya ben neden sinir oluyorum ki. Nasıl olsa sevgilim falan değil. Hiç uğraşamam banane . Hızlı adımlarla binaya doğru yol aldım. Tam binanın bi kaç merdivenini çıktım ki. Beyefendi arkamdan bağırdı.
"Oo Miray bakıyorum da hiç selam bile vermiyorsun artık ." ay cidden kalpten gideceğim şimdi. Neden ben Allah 'I'm neden ben. Tüm sinirimle birden arkamı dönüp ;
"Ya bir git şurdan . Şuan seninle uğraşmak istemiyorum. Hem bak kızlar seni bekliyor . Git hadi yoksa benim üstüme çullancaklar. Eğer senin yüzünden bana birşey yaparlarsa, bunun hıncını senden çıkarırım ona göre zengin bebe. " hahaha güzel laf koydum. Sjsjssj.
" Kimse sana bişi yapamaz ki unutma sen bu okulda benim tek arkadaşımsın " derken. Bu ne diyor abim. Daha dün tanıştık. Tamam okulda tek arkadaşı ben olabilirim ama bu samimi olacağımızın anlamına gelmez ve benim onun gibilerle işim olmaz.
" Tek arkadaşın olduğuma emin misin. Az önce kızlar varken öyle demiyordun ama ve sakın unutma seninle samimi olmayacağım. " yaşadığım bazı olaylar ve geçmişim yüzünden herkese serttim. Ağladığım o günleri geri de bırakmak için buna mecburdum.
" benimle bir gün çok samimi olacaksın Miray. Öyle ya da böyle. "
Cevap vermeden koşarak sınıfa çıktım. Birde utanmadan arkamdan bağırıyor ya . Neymiş ondan kaçamazmışım . Aynı sırada oturduğumuzu unuttun mu diyor, birde ya. Ya bu çocuk bizim okula neden geldi ki anlamadım . Sınıfa girmemle sınıfın tüm kızları bana hızlı bir dönüş yaptılar . Lan bunlar neden bana böyle dövecekmiş gibi bakıyolar.
" Ne bakıyorsunuz be ." dedim çemkirir gibi. Sınıfımızın biricik sürtüğü Buse, benim güzel soruma cevap verme konusunda kendisine öncelik yarattı. Zeki kız. 😂😂😂
"Batu' yla aranızda ne var çabuk söyle seni yerden bitme." ne diyor ulan bu. Ağzını burnunu dağıtıcam şimdi salağın o olacak. "Ne diyorsun kızım sen düzgün konuş benim sinirim bozma. Ağzını burnunu kırarım bak. Batu denen şahısla aramda birşey yok tamam. Umrumda değil o anladın mı." sinirle nefesimi hızlıca alıp dışarıya verdim.
" Ah canım ya. Neden o zaman az önce yanına geldi." dalarım abi ben buna.
" Bak canım benim onu bana değil sevgili Batu' cuğunuza soracaksınız tamam .
"Bana bak kızım Batu' dan uzak duracaksın o benim. Ona yan gözle bile olsa bakarsan yakarım seni ." yakarmış, peh .
"Ay kıyamam ya sen ona yan gözle bakanı yakıyorsun ama o sana yan gözle Bakmayın bırak direk bile bakmıyor onu napıcaksın. Hadi eyvallah "
Diyip sınıftan çıktım. Vay be ne güzel konuştum öyle . Ben bile şaşırdım. Bugün gerçekten okulu kırıp gezicem, o olaydan sonra kalsam olay daha çok büyürdü kesin. Birde kavga edemem o salak için. Okuldan çıktım parka doğru ilerlemeye bşladım. Okuldan sonra vaktim kaldığı zaman ara ara geliyorum bu parka. Burdaki çocuklarla ilgilenemek eğlenceli oluyor. Ama orda ki çocuklardan biri ayrı onu nedense çok seviyorum. Sıklıkla görmüyorum son bi haftadır görmeye başladım çoçuğu. İlk geldiği zaman buralı olmadığını, çektiği yabancılığı annesine yapılarak herhaliyle Belli ediyordu tatlı şey. Gerçekten çok tatlıydı. İnşallah benimde öyle bir oğlum olur.
Neyse bugün erken geldiğim için parkta kimse yoktu ve bu biraz sıkıcıydı . Sadece İlerde ki bankta bir çift sevigili oturuyor . Şimdi onlar yılışık yılışık birbirlerine sarılıyorlar. Olan var olamayan var yani alla alla. En iyisi bunları böyle görüp kendimi üzeceğime eve gideyim daha iyi. Evet evet ben eve gideyim. Birden ayağa kalktım. Parktan çıkıp eve gitmeye karar verdim.
BATU' NUN AĞZINDAN;
Bugün Miray' ı en son sabah gördüm sonra hiç görmedim. Acaba benim sabah dediklerime mi alındı. Okul çıkışı dayanamadım evinin oraya gittim . Evlerinde bu saatte kimse olmaz normalde . Umarım yanılmam. Acaba Miray evde mi, inşallah evdedir. Yavaş adımlarla odasının olduğu pencereye dogru gittim. İçeriye bir baktım. Uyuyor. Allahım ya bu kız uyumaktan hiç bıkmaz mı?? Ne zaman evlerinin önüne gelsem içeriye baksam uyuyor abi. Biran aklıma birşey geldi ve kendi kendime gülmeye başladım . Fırsat bu fırsat girsem uyanır mı. Uyanmaz ya. Bende fırsat kaçırmadığım için hemen içeriye girdim. Çalışma masasına dayanıp onu izlemeye başladım. Uykusunun hafif olduğunu bildiğim için dokunamıyorum.
Ne kadar kötü bişey demi. Yoksa tak diye kalkar bende mal gibi kalırım ortada. Neyse her an uyanabilir en iyisi ben gideyim. Evden çıkıp arabaya bindim ve direk eve sürdüm arabayı . Annemler Miray'a olan aşkımı anladılar herhalde baksana 1 hafta önce buraya taşınmışlar ve geniş bundan haberim yok ama mutlu olmadım değil ha. Hem öyle düşüne düşüne hemde annelerim gelmesi ve benim Miray 'a olan aşkımı anlamalarına karşılık güle güle eve vardım . Valla aynı Miray gibi oluyorum bu nedir yakında kendi kendime konuşmaya da başlarım ben . Kısa bir kahkaha attım. Arabayı park ettim ve kendimi eve attım.
⬇B
⬇E
⬇N
⬇C
⬇E⬇O
⬇K
⬇UBİLİYORUM OKUMAZSINIZ NOT BÖLÜMLERİNİ BENDE OKUMAZDIM. AMA ÖNEMLİ.
Evet canlar merhaba,, gene ben geldim. Buda uzun bir bölüm oldu.
*düzenlenen bölümlerden biridir. *
Eski bölümden daha uzun yazdım ve biraz değişime uğrattım kendilerini. Düzenlememin amacı ise gerçek kitaba dönüştürmeyi düşünüyorum. Ah tamam kızma. Tabikide tamamen bitirdikten sonra. Sizi üzmek istemem lakin teklif gelirse aklımda oluşturduğumu kitaba dökerim. Birde sizin için ayrı bölümler yazarım buraya. Öyle anlaşırız olmaz mı. Bence çok güzel olur. Bu sefer gerçekten çok konuştum. Daha kitabı bile bitirmeden kurduğum hayallere bakın hele. Dua edin bana. Umarım hayalim gerçekleşir.
SİZİ ÇOK SEVİYORUM CANLARIM. BİR DAHA Kİ DÜZENLENMİŞ BÖLÜME GÖRÜŞMEK ÜZERE. KİTABIM OKUTMAYI VE ÖNERMEYİ UNUTMAYIN. HAYDİ ALLAH' A EMANET OLUN.
KALP KALP KALP 💕 💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİRBA #wattys2016
RomanceSenden önce neysem şimdide öyleyim hala senin küçüğünüm Miray. Sensiz 2yıl nasıl geçti bir bilsen hiç gitmek istemezdin. "Zaten gitmek istemiyordum Batu ve emin ol 2 yıl benim içinde kabus gibi geçti. En çok gelip görmek istediğim yer olan İstan...