Batu' nun bizden yardım istemesine karşılık seve seve yardım ettik Eren ile. Miray ilk başta kabul etmeyip onu orda bırakmış ve gitmişti. Batu Eren' e böyle anlatmış Eren' de gelip bana anlatmıştı. Eğer okula gitseydim Miray ile konuşurdum ama malesef 2 haftalığına Aydın' a geri döndük Eren' le birlikte. Burs işinde sorun çıkmıştı. Şuan ise otobüsteyiz Aydın' a gidiyoruz . Orda Eren' e açılmayı düşünüyorum. Umarım şuan olduğun kadar cesaretli olabilirim. Dua edin bana kız.Eren' e dönüp baktım uyuyordu herhalde. Gözleri kapalıydı çünkü. Onun uyumasını fırsat bilip kendi kendime konuşmaya başladım kimsenin duyamıyacağı şekilde.
CANSU: Biliyor musun kanka sana anlatmadığım , anlatamadığın ne kadar çok şey var. Bak gene senin istediğin gibi kanka dedim.
EREN' İN AĞZINDAN;
Uyumak için kafamı cama yasladım ve uyumaya çalıştım. Tam uykuya teslim olacaktım ki, Cansu konuşmaya başladı. Gözlerimi açmadan onu dinlemeye başladım. Kendi kendine konuşmaya başladı kimsenin duyamıyacağı şekilde.
CANSU: Biliyor musun kanka sana anlatmadığım , anlatamadığın ne kadar çok şey var. Bak gene senin istediğin gibi kanka dedim.
Bana kanka demesini istemiyordum. Ona karşı beslediğim duyguları bir bilse . O bana kanka dedikçe ölecek gibi oluyorum. Bu yüzden onunla aynı okulu kazanmak için elimden geleni yapmıştım . Ondan uzak duramaz. Neyse ;
CANSU: Ama emin ol hiç bir zaman kankam olmadın be Eren. Ben seninle birlikte olabilmek için her gün seni görebilmek için o okulu kazandım . Sana olan hislerimi bi bilsen bana aşık olursun. Şaka şaka yaptım olamayacağını ikimizde biliyoruz. Neyse çok konuştum susuyorum kanka.
Gene kanka dedi . Beni çileden çıkarmaya çalışıyor galiba kendisi diyeceğim ama ona karşı olan hislerimi bilmiyor ki.
Sinirlenmiştim ama ona hislerimi açıklamazsam eğer daha da kötüye gidebilirdim. Aydın' da onunla aynı otelde Kalacağız. Orda ona herşey i anlatmayı düşünüyorum. Bu güne kadar onun beni sadece arkadaşı olarak gördüğünü sandığım için hiçbirşey demiyordum ama artık onunda bana karşı hislerini olduğunu bildiğime göre beklememe gerek kalmadı. Onun konuşması ile yarım kalan uykuma geri dönerek tatlı uykuma teslim oldum.CANSU' NUN AĞZINDAN;
Evet ona ilanı aşk gibi birşey yapmıştım az önce ama o uyuduğu için hiç birşeyi duymamıştı. Bende zaten uyumasının verdiği rahatlıkla öyle konuşabilmiştim. Rahatlamıştım biraz. Ona içimi açarak. Keşke onu böyle uyurken hep görebilseydim.
Gözlerim doldu ah lanet. Hemen gözyaşlarımı geri yollayıp gözlerimi kapattım.*************
Gözlerimi Aydın' a vardığımızı söyleyen muavinin sesiyle uyandım. Yerimden huysuzca kıpırdanıp Eren' e döndüm. Hala uyuyordu. Parmağımla omzunu dürttüm uyanması için.
CANSU : Eren Eren uyansana sevgilim hadi geldik ineceğiz artık.
Dememe karşılık Eren gözlerini tak diye bir açtı, korktum vallahi.
EREN: Sen az önce bana sevgilim mi dedin??
CANSU : Öf uyan diye yaptık be salak. Alla alla sanki bişey dedik.
Adamın son kez bağırması ile toparlanmaya başladım. Hazırlanmam bittikten sonra otobüsten inebilmek için kapıya doğru ilerledim. Yavaş adımlarla indim otobüsten. Eren' de hemen arkamdan indi. Bavullarımızı aldıktan sonra tavsiye binerek otele gittik. Burda kalacak yerimiz yoktu. Evet ailemizde yok. Yetimhane de büyüdük ikimizde bunun için bu kadar yakınız zaten. Bunu kimse bilmiyor bizden ve yurt müdürlerinden başka. Neyse taksi durunca hemen indim ve Eren' in bavulları indirmesini bekledim. Kendi bavulumu aldıktan sonra hızla içeri girdim. Eren işlemleri hallettikten sonra görevli tarafından odalarımıza çıktık. Eren ile odalarımız karşı karşıyaydı. Sabahtan beri Eren' le hiç konuşmadım. O itirafı kendi kendime yaptım bir kere . O zaman onunla konuşmuş sayılmam Canlarım. Yoksa ona trip mi atıyorum. Anlamadım valla. Neye trip atacam ki . Beni sevmediği için mi. Ah ne kadar aptalım. Kendi kendimle verdiğim savaş sırasında odada volta attığımın farkına vardım. Nasıl olsa bir iki hafta burdayız düşüncesi ile kıyafetlerimi falan dolaba yerleştirdim. Daha sonra direk banyoya geçerek sıcak suyun altına bıraktım kendimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİRBA #wattys2016
RomanceSenden önce neysem şimdide öyleyim hala senin küçüğünüm Miray. Sensiz 2yıl nasıl geçti bir bilsen hiç gitmek istemezdin. "Zaten gitmek istemiyordum Batu ve emin ol 2 yıl benim içinde kabus gibi geçti. En çok gelip görmek istediğim yer olan İstan...