Ne yapacağımı şaşırdım şuan. Şok oldum. Bi kaç saat sonra uçağım var ve Miray bana gitme diyo. Yavaşça arkamı döndüm. Etraf karanlık olsa da onun ağladığını hissedebiliyorum. Daha fazla dayanamayıp yanına gittim ve sıkıca sarıldım. Ilk kez ama ilk kez ona sarlıyodum. Çok değişik bi duyguymuş. Ona sarılmamla Ağlaması daha da şiddetlendi. Onun ağlamasına dayanamam.
BATU : Ağlama dayanamam . Gitmem gerek . Seni unutabilmem için gitmek zorundayım. Tek başıma yaşayamam bu aşkı biliyosun kaldıramam.
Ona sarılmayı bırakıp ayağa kalktım. Kapıya doğru ilerlemeye başladım. Kapının kolunu tutup biraz bekledim. Tam kolu aşağı indireceğim zaman arkamdan bi çift el beline dolandı. Ah lanet olsun ben bu güzelliği bu masumluğu nasıl unutabilirdim ki asla başaramazdım biliyorum. Kafamdaki düşünceleri Miray ın sesi bozdu.MİRAY : Seni orda reddetdiğimi sandın. Ama o anki yaşadığım şoku atlatamadığım için konuşamadım.
Omzum Islandı. Laney olsun ağlıyo.
MİRAY : Ama sen beni yanlış anladın. Ben diyecek daha fazla bişey bulamıyorum . Evet eski günleri Emre yi çok özledim ama ben Batu ya daha çok Aşık oldum. Seni çok seviyorum lütfen gitme bırakma beni . Tekrar eskisi gibi acı çekmek, geceleri ağlamak istemiyorum.
Demesiyle zor tuttuğum göz Yaşlarım hızlıca akmaya bşladı. Hem o ağlıyo du hem ben . Erkekler ağlamaz diyenin ağzına sıçayım. Yavaşça kollarını bedenimden ayırdım. Onu bırakıp gideceğimi sandı heralde ki daha sıkı sarıldı.
MİRAY : Beni bırakıp gitme.
Kollarını tekrar ayırdım kendimden ve ona dönüp sarıldım. Kafasını göğsüme koydum. Tişörtüm ıp ıslak olmuştu.
BATU : Seni seviyorum be Güzelim. Çok özlemişim. O gün orda beni reddetiğini sandığım için özür dilerim. Gittiğin için beni unuttuğunu sandım. Gerçekten Özür dilerim.
Bu konuşmamın üzerine sessiz kalmayı tercih etti. Daha sıkı sarıldım. 5-6 dakika hiç konuşmadık sadece sarıldık.
MİRAY : Biliyo musun seni aradım her yerde . Hergün içtiğin bara bile gittim bugun, sırf seni sevdiğimi, gitmeni istemediğimi söylemek için .
BATU : Gerçekten beni mi aradın. Eren kılını bile kırpırdatmıyo dedi.
MİRAY : Ona söyleyecek değildim ki gidipte. Arada Cansu yu gönderiyodum sorması için. Ama yok it herif söylemiyodu daha da sinir ediyo du beni .
BATU : Tamam güzelim sakin ol.
Hem bak gözlerin ağlamaktan şişmiş . Hadi gidip yıkıyalım elini yüzünü. Rahatlarsın.MİRAY : Kendimde gidebilirim hani .
BATU : Yok bende gelecem. Bırakmam seni .
Dememe karşılık küçük bi kahkaha attı. Onun kahkaha atması üzerine bem sadece tebessüm ettim ve onun masumluğunu izlemeye başladım .
Yavaş adımlarla banyo ya doğru gitmeye başladı . Bi iki dakka içerisinde elini yüzünü yıkayıp odaya geri geldi.
MİRAY : Eve gitmiyo musun . Annemler uyanır flaan .
BATU : Annenlerin, babanın Doğu ya tayininin çıkması yüzünden oraya gittiklerini biliyorum güzelim. Kimi kandırıyosun ama istemiyosan gidebilirim.
MİRAY : Gitme demiştim zaten öküz. Daha ne diyeyim.
BATU : Ee o zman bu gece bu öküz le uyumaya ne dersin. Özledim hem seni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİRBA #wattys2016
RomanceSenden önce neysem şimdide öyleyim hala senin küçüğünüm Miray. Sensiz 2yıl nasıl geçti bir bilsen hiç gitmek istemezdin. "Zaten gitmek istemiyordum Batu ve emin ol 2 yıl benim içinde kabus gibi geçti. En çok gelip görmek istediğim yer olan İstan...