1 HAFTA SONRA:::
BATU ' NUN AĞZINDAN::::
Evet sonunda bir hafta da geçmişti. Miray a sahilde açılmayı düşünüyorm. İnşallah planladığım gibi giderdi hersey. Ya beni reddederse o zaman napıcam ben
. Hiç bilmiyorum . Ona herseyi anlatmak için sabırsızlanıyorum. Bu akşam herşeyi biticekti. Ya beni reddedip konuyu kapatacaktı, ya da beni kabullenip sevgilim olacaktı. Umarım kabul eder. Eğer kabul etmezse yıkılırım ve o okuldan burdan giderdim. Herşeyi ayarlamıştım. Cansu ve eren bana yardım edeceklerdi. Cansu getircekti akşam onu sahile. Eren de organizasyonu yapmıştı.
Ben ise sadece onunla nasıl konuşucağımı prova edip durmuştum. Prova yaparken bile bu kadar heyecan yaptıysam . Karşısında ne yapacağımı bilmiyorum...MİRAY' IN AĞZINDAN ;;
Koskaca 1 hafta geçmişti bile. Ben tam 1 hafta önce ona olan hoşlanma duygumu yok edeceğimi söylemişti. Ama nerden bileyim tam tersinin olacağını. Daha da bağlanacağımı. İlk aşkım olan emre ye de böyle hissetmiştim. Kafamın içinde ki fırtınayı telefonumun zil sesi bozdu. Telefonu elime aldım ve arayan kim?? Tabiki de Cansu . Bugun cumartesi olduğu için okul yoktu hayliyle. Daha az önce konuşmuştuk cansuyla . Gene noldu acaba valla ben bu kız yüzünden deli olucam.
Tuşa basıp açtım tlefonu ve kulağıma götürdüm.
MİRAY: Daha az önce konuştuk be kızım . Gene noldu.
CANSU: Akşam napıcan la plan gibi bişi var mı ortada.
MİRAY: Yoo da niye hayırdır??
CANSU: Seninle akşam buluşalım o zaman sahilde
MİRAY: Buluşmasına buluşalımda sebep ???
CANSU : Eren e açılmayı düşünüyorum.
MİRAY: Oha kızım ciddi misin vay çakal .
CANSU : Evet öncelikle plan falan yapmamız gerekiyor. Plan yapmamız içinde buluşmamız .. çaktın .
MİRAY : Tamam da mal sahilde niye buluşuyoz . Bizim evde rahat rahat yapak işte .
Dememle hemen bağırdı mal .
CANSU : OLMAAAZZzz .
Başımı daha fazla şişirmesin diye kabul ettim ve telefonu kapattım . Saat 5 Te sahilde olacaktım. Oda beni bekliycekmiş orda Akşam hiç işim yokmuş gibi bide Cansunun eren e olan aşkını itiraf etmesi için yollar bulacaktık. Neyse karnım acıkmıştı aslında. Direk mutfağa gittim . Dolaba baktım hiç bişi yok be. Ne ara bitiriyorsam şu şeyleri hiç anlamıyom. Şimdi kim kalkıp markete gidecek bi kaç şey almak için . Bir of çekip kendimi koltuğa attım . Sonra Batu nun Evinin yol üstünde olduğunu hatırladım. Direk koltuktan zıpladım. Acilen markete gitmeliyim . Midem benim için çok önemli . Evet evet midem benim içi çok önemli . Bu yüzden markete acil gidilmeli. Yüzüme sinsi gülümseme mi yerleştirip Işık hızıyla odama uçtum. Altıma bi Tayt üstüme de uzun Kollu bi badi giydim . Eylül ayında olduğumuz için hava biraz soğuk tu . Cebime anahtarı ve bi miktar para alıp evden çıktım ..
Biraz ilerledikten sonra onların evinin önüne gelmiştim . Bu evi ilk gördüğüm zaman ki düşüncem aklıma gelmişti. Yüzüme hemen bi gülümseme yayıldı. Kaldırımın ortasında öyle durduğumun farkına vardım.Deli gibi durmuşum valla biri bni görse sapık falan zanneder .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİRBA #wattys2016
RomanceSenden önce neysem şimdide öyleyim hala senin küçüğünüm Miray. Sensiz 2yıl nasıl geçti bir bilsen hiç gitmek istemezdin. "Zaten gitmek istemiyordum Batu ve emin ol 2 yıl benim içinde kabus gibi geçti. En çok gelip görmek istediğim yer olan İstan...