Selamün aleyküm canlarım. Uzun zaman oldu görüşmeyeli sizi çok özledim. Hemde çok. 💕💕💕 yeni şarkılar keşfettim sizinde bu bölümü okurken dinlemenizi istedim canlar. Bu bu şarkı tesadüfen karşıma çıktı. Fakat şansım varmış ki tam da Miray ve Batu aşkını anlatan bir şarkıya benziyor. Öptüm sizi. 😘😘 iyi okumalar.**********************
Beni seçtiği için şuan kendimi çok şanslı hissediyorum . Mutluluktan havalara uçabilirim. Bir kaç sene önce zorla bıraktığım aşkım , şimdi sevgilim olarak yanımda oturuyordu. Bunun ne kadar güzel bir şey olduğunu yeni yeni anlıyorum. Ani bir hareketle beni kendisine çekiverdi canımın içi ya. İyi ki gelmiş iyi ki tekrar hayatıma dahil olmuş . Yoksa bu sahneyi nerede yaşayacaktım yahu. Kafamı göğsüne yaslayıp öylece denizi seyretmeye başladık.
Uzun bi süreden sonra banktan kalkıp eve doğru yürümeye karar verdik . Ellerini ellerime kenetleyip beni kendine çekti ve yavaş yavaş eve doğru yol aldık. Evimin önüne geldiğimizde ondan ayrılarak kapıya ilerledim. Onu bırakmak istemiyorum. Saat daha erken gitmese olur mu acaba. Neyse gelmek isteseydi gelirdi zaten. Kapı açtım ve ona dönerek el sallayıp içeri geçtim. Havalar sıcak olduğu için sahilde gezmek çok güzel oluyordu. İnsanı bazen bunaltıyordu ama bir yandan da huzur verip raahatlatıyordu. Neyse eve girip girmez hemen odama yöneldim. Kıyafetlerimi çıkarıp rahatlamam gerekiyor. Rahatlamak içinde ne yapmam gerekiyor, tabikideee güzel bir duş ve uyku. Bornozu alıp kendimi banyoya sıcak suyun altına attım oh miss. Bir yarım saat sıcak suyun altında durduktan sonra odacığıma geçiş yaptım. Hiiiç üstümü giyemem abi. Güzel yatacığıma atlayarak girdiğim için kendisinden özür dilerim. O muhteşem, harika, eşi olmayan huzura kavuşmak için ellerimi kaldırıp kendimi yavaş yavaş teslim etttim sonunda. İşte sana tarifi olmayan bir şey.
Gözlerimi açtığımda hala huzur bulduğum tek yerde olduğumun farkına vardım. Batu hala tam olarak huzur bulduğum yer değildi elbette huzurun ta kendisiydi ama ilerde (evlenince tabiki de) huzur bulduğum yer olacak inşallah. Yatacığımdan yavaşça kalkarak dolabımın önüne geçtim. İçinden ayıcıklı pijamamı ve kısa kollu tişörtümü alarak üstüme geçirdim. Kulağıma bi sesler geliyor ama ne olduğunu bulamadım bi türlü ya. Aynı zile benziyor. Ee kapının zil sesi böyle değildi Allah Allah. Biraz daha düşündükten sonra sesin karnımda geldiğinin farkına varmış oldum. Allahım ya ne kadar salağım, sesin karnımdan geldiğini anlamamışım saf gibi. Kendi kendime kısa bir kahkaha attım. Halbuki okuldan geldiğimde de çok açtım ama yemek yiyecek halim yoktu. Ya halim vardı ama üşendim işte ya. Koşarak kısa bir sürede mutfağa vardım. Annemler gittiğinden beri evi hiç temizlemedim ya ben. Evi bok götürücek neredeyse . Dolabı açıp içinden yumurta 🍨🍨🍨 ve ekmek 🍞 🍞 çıkardım. En sevdiğim yemek türüdür derdim de ama diyemiyorum. Çünkü dolapta bir tek onlar var be kanka. Fakirlik işte naparsın. Yumurtayı yıkadıktan sonra tavanın 🍳 kenarına vurup kırdım. Bir kaç dakika bekledikten sonra yımırtacığım hazır oldu. Ekmeği de alıp masaya oturdum.
Bir güzel yiyip bitirdikten sonra bulaşıkları yıkadım ve salona geçtim. Telefonumu elime alıp saate baktım saat 7 di. Okuldan geldiğimde saat 2 di. Gene iyi uyumuşum vallahi . Aaa birde gelen arama 📞 📞 vardı. Hemen üstüne tıkladım. Kim aradı acaba. Bilinmeyen numara. Ula beni kim arar. Numara ya tıklayıp kulağıma götürdüm. Aceba kim?? Bir iki çalışta açmadı. Son kez çaldıktan sonra tam kulağımdan çekeceğim sırada telefon açıldı. Ayyy bilinmeyen kişi konuşuyor." Alo " dedi.
Bu ses bana bir yerden tanıdık geliyor ama kim. Valla çıkaramadım ama sesi tatlıymış ya. Batu olmasaydı ben bu çocuğu hergün rahatsız ederdim abi. Neyse " Kimsiniz beni aramışsınız."diye sordum. Bilinmeyen kişi bu hemen cevap verir tabi. Tüm erkekler aynı değil mi " Ahh gerçekten beni tanımadın mı Miray ." dedi hayırdır abi buda kim böyle ??? "Hayır anlamadım yani tanımam mı gerekiyor kardeşim . " diyiverdim birden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİRBA #wattys2016
RomanceSenden önce neysem şimdide öyleyim hala senin küçüğünüm Miray. Sensiz 2yıl nasıl geçti bir bilsen hiç gitmek istemezdin. "Zaten gitmek istemiyordum Batu ve emin ol 2 yıl benim içinde kabus gibi geçti. En çok gelip görmek istediğim yer olan İstan...