~4~

271 212 10
                                    

Eve girer girmez kendimi direk odama attım . Yolda gelirken yoruldum bide .tabi uzun yol gelmek zor. Neyse ki sürekli gelip gitmiyorum bu eve miraya yakın olabilmek için ordan bi yerden ev tuttum kendime. Kıyafetlerimi çıkardık tan sonra kendimi banyo ya atıp güzel bi duş aldım. Odaya girdiğimde telefon çalmaya başladı. Arayan annem hayırdır acaba . Kesin eve gelmemi söylecek. Telefonu açarak kulağıma götürdüm. "efendim anne" dedim.

"Oğlum biz İstanbul ' a taşındık haberin var mı. "

" Evet anne biliyorum, haberim var."

"Ee oğlum madem biliyorsun da neden gelmiyorsun yanımıza. Neredeyse iki aydır seni doğru düzgün göremiyorum cadı gelinim yüzünden "

Demesiyle yüzümde bir sırıtış oluştu ve büyüdü gittikçe. Anneme Miray ' ı o kadar çok anlatmıştım ki artık benden çok tanıyordu neredeyse onu. Benim değişmemde en büyük etken olan kişiydi Miray. Nasıl sevmesin demi.

" Tamam anne gelirim de adresi bilmiyorum. Konum olarak atsan iyi olur. Mesajını bekliyorum. "

Annemden adresi msj olarak aldıktan sonra üstüme beyaz tişort altıma siyah pantolon giyip evden çıktım. Verdiği adres bulmak zor olmadı ne de olsa elimde konum var değil mi olsun o kadar. Miray' ın evine  çok yakın bu ev. Benim için de iyi oldu valla  . O küçücük evde nasıl yaşayacağımı bilmiyorum. . Miray  bu tür evlerde nasıl yaşıyor pes  . Neyse evin önüne geldiğim de arabadan inip arabayı park ettim . Arabadan indikten sonra evi iyice bir süzdüm . Ev baya bir büyüktü. İzmir' deki evimiz bile bu kadar değildi. Buranın büyük olması benimde burda kalabileceğimi gösterir. Süper lan. . Kapıya gelip kapıyı çaldım. Biraz bekledikten sonra kapıyı hizmetçilerden biri açtı ve beni içeri aldı. Hızlı adımlarla salona geçiş yaptım . Evin dışı gibi içide baya büyükmüş. Salona girmemle annemi görmem bir oldu . Annem tekli koltuklardan birinde oturmuş, telefonuyla uğraşıyordu. Beni görünce telefonu masaya bırakıp yanıma geldi ve sarıldı bana. Burak nerelerde acaba. Hiç sesi çıkmıyor. Annem de hiç susmuyor. Hemen lafa girdi. Bu kadar çok özlediğini tahmin etmemiştim.

"Ah oğlum seni ne kadar özledim bi bilsen. Küçüklükten kalmış bir aşkın peşine takılıp buraya kadar geldin . Bizi de ihmal ettin. Hem bak Burak' ta seni çok özlemiş . Geldiğimizden beri seni görmek istiyor. Zor durdurduk . "

Oo bizim küçük bey şımarıklığını burda da ortaya koymuş baksana. Gene de özledim keratayı. Cidden nerde bu çocuk.

" Bende sizi çok özledim. Artık burdayım nasıl olsa sık sık görüşürüz. Burak nerde??"

"Evde tutamadığımız için bakıcısı  parka götürdü mecburen." iyi en azından küçük beye bir bakıcı tutmuşlar. Benim başıma kalmaz. Oh.

-"Tamam o zaman gitsin oynasın kendine. Benim de başımı ağrıtmaz. Peki bana bi oda ayarladınız mı ??"

"evet yukarı katta soldan ikinci kapı. "

Anneme  cevap vermek yerine sadece bir gülücük gönderip merdivenlere yöneldim. Odayı bulduğumda kendimi içeriye attım. Oww baya büyük bir oda. Bana ve Miray' a yetecek kadar var. Miray aklıma gelince kendi kendime sırıtmaya başladım. İleride çok güzel bir geleceğimiz ve anılarımız olacaktı bu oda da ya da başka bir evde. Farketmez nasıl olsa yeter ki mutlu olalım demi. Odayı inceledikten sonra tekrar bir duş alsam hiç fena olmaz. Yarım saat arayla duş almak delilik gibi bir birşey ama olsun. İnsan rahatlıyor.

***************

Neredeyse tam 1 saattir duştaydım. Dağa fazla oradaki sıcaklığa dayanamayıp  kendimi banyodan odaya doğru atıverdim. Dolaptan  giymek için bir kuru kafalı tişort bir de kırmızı  kapri alıp hızlıca üstüme geçirdim. Daha sonra biraz uyumak için yatağıma yöneldim. Biraz uyku iyi gelecekti galiba . Miray' ı düşüne düşüne gözlerimi kapatıp kendimi uykuya teslim ettim.

MİRBA #wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin