~5~

243 206 14
                                    

Evet canlar bir bölüm ile daha karşınızdayız. Bu bölüm sadece yazardan olacak. İyi okumalar.

Miray eve girer girmez elindeki poşetleri masaya bırakarak tek tek yerleştirmeye başladı. Uykusuna düşkün biri olduğu için okuldan gelir gelmez uyumuştu. Bu yüzden şimdi uykusu gelmiyordu. Sıkkınlıkla ne yapacağını düşünen Miray. Birden aklına gelen fikirle odasına doğru koştu. Hızlıca telefonu alıp geri geldi ve koltuğa tekrar yayıldı Miray. Aklına gelen fikir ise wattpadden kitap okumak tabiki de . Ekran kilidini açtıktan sonra watpadd 'e girdi ve gelen bildirimlere baktı ve bir sürü yeni kitap güncellemesi gelmişti. İçinden sevdiği kitaplar güncellenmiş mi diye bakmaya başladı. Zelal' ın in güncellendiğini görünce ufak çaplı bir çığlık attı Miray. Hemen kitabın üstüne tıkladım ve yeni bölümü okumaya başladı. Bölümü heyecanlı bir şekilde okuyup bitirdikten sonra bir kaç yeni bölüme daha baktı. Kitap okuyacağım derken, saatin farkına hiç varmsmıştı. Aslında gece yarısına kadar yatmamanın bir yandan uykusunun gelmemesi bir yandan da evde tek yaşaması etkiliyordu. Annesi ve babası da Doğu görevi için Erzurum 'a gitmişlerdi. Babası edebiyat öğretmeniydi Miray' ın.

O da her öğretmen gibi doğu görevini yapmak zorundaydı ve bu şanslarına Miray 'ın burslu olarak bir okul kazandığı zamana gelmişti. Bu yüzden Miray' ı İstanbul 'da bırakmış, yanlarına almamışlardı. Zaten Miray' da bu sefer onlarla gitmemeye karar vermişti. Bu yaşına kadar hep ailesi nereye gittiyse onların peşinden sürüklenmişti adeta. En son geldikleri yer olan İzmir yüzünden yeterince zor günler geçirmişti zaten. Tam alıştım derken babasının sürekli tayini çıkıyordu. Bu sefer öyle olmayacaktı. Zaten annesigil gideli bir kaç gün olmuştu. Ailesini zor ikna etse de sonuna hedefine ulaşmıştı. Aslında burslu olarak kazandığı okulu kullanmıştı biraz. Karşımıza çıkan fırsatları kullanmalıyız değil mi .

Batu ise Miray ile ayrıldıktan sonra eve girdi ve hızlıca pencerenin önüne geçti. Ta ki Miray gözden kaybolana kadar baktı. Birden Batu 'nun aklına İzmir' deki halleri geldi. O zamanlarda da Miray 'ı böyle uzaktan takip ediyordu. Aşkını öyle yaşayıp içini öyle rahatlatıyordu Batu . Miray ve Batu o yıllar içinde 15 yaşlarında falandılar. Miray o zaman da çok güzel bir kızdı ama şimdi daha güzel olmuştu.

Geçirdiği 2 yıl onu baya olgunlaştırmış ve güzelleştirmişti nedense. O zamanlar Batu 'nun etrafında yeteri derecede çok kız vardı ama hepsi anlayacağınız türden sürtüklerdi. Miray, o kadar sürdüğün içinde masumluğu ile kendisini belli etmişti. Batu' nun kalbini de zaten Miray' ın saflığı temizliği ve en önemlisi de masumluğu çalmıştı. Böylece yavaş yavaş birbirlerine aşık olmuşlardı zaten. Batu evde daha fazla dayanamayıp sokaklara attı kendisini. Öylece yürümeye başladı. Ayakları ondan izin dahi almadan yönünü Miray 'ın evine çeviriyor ve devam ediyordu.

En büyük destekçisi de kalbiydi zaten Batu' nun. Biraz daha ilerledikten sonra Miray 'ın evinin önünde bulmuştu kendisini. Atak uçlarına basa basa Miray' ın kaldığı odanın oraya geldi Batu. Evin ışıkları kapalı olduğundan Miray 'ın uyuduğunu düşünmüştü genç adam fakat yanılıyordu. Miray karanlıkta kitap okumayı sever. Batu cama yaslanarak içeriye bakmaya başladı. Pek fazla birşey göremediği için cama daha fazla yaklaştı. Miray ise pencerede oluşan karaltınının daha yeni farkına varıyordu. Biri onu gözetliyor, farkındaydı. Korkmuştu.

Miray bilerek kısa bir çığlık attı , adam sesini duysun ve gitsin diye. Bu zamanlarda ciddi olması gerekiyor ve aklını iyi çalıştırması gerekiyor sonuçta. Yoksa adam tersini yapıp içeri girerek Miray 'a zarar verebilir değil mi. Batu se hala camın önünde durmuş fakat Miray' ın attığı çığlık ile yerinden sıçramıştı resmen. Kendisine kısa bir lanet çekip ordan koşarak ayrıldı. Miray ise adamın çığlık yüzünden gittiğini gördüğü zaman sesli bir şekilde oh çekti. Batu 'da hızlı koşmasına karşılık çabucak evin önüne gelmişti. Keşke cama yaklaşmadaydı. Biraz daha izleme keyfi yapacağı yerde o fırsatıda kaybetmişti.' Keşke yaklaşmasaydım'diye söylenip duruyordu. Ne yapsın sevdiği kızı doğru düzgün göremiyordu. Okulda ise Miray sürekli onu tersleyip kaçıyordu. Oda bu yüzden bu tür yollara baş vuruyordu.

*Düzenlenmiş bir bölümdür. *

Selam canlar. Nasılsınız. İyi olmanız temennisiyle. Beni sorarsanız kazadan sonra iyiyim pek fazla birşey yok ama psikolojim daha yeni yeni düzelmeye başladı. Bu arada bu bölümü en kısa bölüm olarak kabul ediyorum. Alkış 👏 👏 👏 👏 👏 👏 Sizi çok seviyorum ama kendimi daha çok sjsshs 😂😂😂😂😂😂 neyse bir daha ki düzenlenmiş bölüme görüşmek üzere 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍

MİRBA #wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin