~10~

182 193 8
                                    

Sabah uyandığımda daha alarm çalmamıştı. Heyecandan tam uyuyamamıştım zaten. Yataktan kalktım ve banyo gittim.
Rutin işlerimi hallettikten sonra odaya geri döndüm. Bugun teklifini kabul ettiğimi söyleyecektim Batu ya. Hemen Dolabın karşısına geçtim ve okul formamı alıp üstüme geçirdim.
Saçımı maşa yaptım. Gözlerime ise rimel ve kalem sürdüm. Odadan çıkıp kapının önüne gelip, Ayakkabı mı giyerek dışarı attım kendimi. Yavaş yavaş yürümeye başladım kulaklığımı takarak . Okul yakın olduğu için hiç geç kalmazdım. Onu gördüğümde ne yapacaktım, nasıl davranıcağımı bilmiyorum. Kabul ettiğimi söylerken çok utanacaktım ama olsun . Eğer söylemezsem çok üzülecek ve ben onun üzülmesini istemiyorum. Okulun bahçe sinden içeri girdiğimde sanki herkes bana bakıyomuş gibi geldi ama değilmiş lan.

Direk sınıfa çıktım. Bugun Batu nun yanıma oturması için Cansu yu arkaya gönderecektim. Cansu hele Bi gelsin bana yalan atmanın , benimle oyun oynamanın ne oldugunu göstercem görür o mal. Neyse sırama oturdum. Kulaklığımı çıkarmadan kafamı sıraya koydum. 5-6 dakika sonra omzuma bir elin değmesiyle kafamı kaldırdım. Cansu gelmişti. Kulaklığımı çıkarıp Çantama koydum. Cansu hemen yanıma oturdu. Bana 'noldu dün'der gibi bakmaya başladı.

MİRAY : Ne???

CANSU : Ne ne lan . Dün akşam sahilde noldu onu soruyom mal .

MİRAY : sanane.

CANSU : Nasıl sanane kızım meraktan dün gece Uyumadım , uyuyamadım salak hemen anlatıyosun.

MİRAY : Anlatıcam kesintisiz dinle yoksa orayı bi dha anlatmam oky . Seninle de sonra görüşcez kızım. Bana nasıl yalan attın lan. Neyse başlıyorum sakın çıtını çıkarma.

Cansu başını sallamakla yetindi. Olayın hepsini baştan sona anlattım. Hiç sesini çıkarmadan dinledi vay işine gelince sessizce dinleyebiliyomuş çakal.

CANSU : yuh yuh yuh kızım sen salak falan mısın . Çocuğun teklifini kabul ettiğini niye söylemedin mal . Batu yani emre işte senin onu reddettiğini düşünüyo şimdi onu orda bıraktığın için be kızım. Eğer reddederse gerçekten gidicem dedi . Ya gittiyse. ..

Cansu nun böyle demesi içimi, kalbimi acıtmıştı. gitmezdi demi gerçekten . Bu sefer o giderse ben yıkılır onu unutmak için elimden geleni yapardım. Ilk zaman ki gibi tekrar acı çekeceğimi bilsem de gene de onu unutmak için yapmıycağım şey yoktur. Başka biriyle çıkarım olmadı . Okula geldiğimden beri burslu olduğumu bildikleri halde yüzlerce teklif almıştım. Okulun popi çocuğu yada en yakışıklısı bile teklif etmişti. Okulun tüm kızlrı bi yandam teklif ettiği için beni düşman görüyolardı bi yandan da kabul etmediğim için seviyolarmış ama ben tabi o zamanlar Batu yu sevdiğim için hiç birini kabul etmemiştim .
Neyse;

MİRAY : gitmez de mi lan .

CANSU : Gider kızım sana olan aşkını görseydin yıkılırdın en baştan beri benim sala arkadaşım.

MİRAY : napıcam la ben şimdi . Birazdan gelsin kabul ettiğimi soyleyeyim olmaz mı.

CANSU : Oh oh aferin knk . Onu sevdiğini söyle işte kurtul gitsin . Hem o mutlu olur Üzülmez hem de sen mutlu olursun.

MİRAY : Tamam kanka gelsin
Şimdi bakalım nolcak neyse. Sen git arkaya otur. Batu geldiğinde yanıma otursun. Tamam.

CANSU : Tamam son bi soru sorup arkaya uçuyorum zaten ders başlıycak kaan hoca gelir şimdi .

MİRAY : Tamam la hadi sor ve defol git .

CANSU : Aa ite bak ya kovuyo resmen beni . Neyse sen şimdi Batu ya emre mi diycen Batu demeye devam mı edecen.

MİRAY : Batu diyecem. Emre yi çok özledim ama Batu tarafı yla kendine aşık etti beni .

CANSU : Wowowowowowowowowowow hadi ya akıllı kız neyse hade bb .

Diyip arkaya doğru koşturdu. Kaan hoca nın içeri girmesi ile ders işlemeye başladık. Ders dilemek için ne kadar direttiysem bi türlü dinleyemiyodum. Aklımda sürekli Batu vardı. Hiç çıkmıyor la bu Kafamın içinden. Kovuyorum gene gitmiyor edepsiz. Neyse tamam çok saçmaladım biliyorum ama napayım çok sıkıldım ya. Telefonu çantadan çıkarıp saate baktım. 10:45 ti . Tenefüs e 5 dakika vardı. Tenefüs e beş dakika nın oldugunu öğrenmek ne kadar güzel bişey la böyle. Ders bitmek üzere ama Batu hala gelmedi . Acaba gerçekten gidicek mi . Umarım gitmez. Beni de anlamalı . Birden karşıma çıkıyo ve ilk aşkım olduğunu öğreniyorum. O an o şok la ona nasıl cevap verebilirdim ki .

************

Sıkıcı bi okul günü de şükür bitti . Sıra nın üstünde ki kitapları Çantama deptim ve Çantamı kaptığım gibi kendimi dışarı attım. Cansu yu beklemeye başladım. Geldiğinde beraber bahçeye çıktık ve Çıkışa doğru yürüdük. Bugun Batu gelmediği için eren de yoktu. Kesin beraberlerdi. Cansu bugun bizde kalacağı için direk bizim eve doğru yol aldık.

1 HAFTA SONRA : : : :

BATU ' NUN AĞZINDAN : : :

1 haftadır Miray ı görmüyorum. Çok özledim lanet olsun. Belki bana ulaşmak ister diye 1 haftadır kendimi oyalayıp hiç bi yere gitmiyorum ama belli ki gerçekten sevmemiş beni. bi iki kere Cansu eren e sormuş ve eren bana Miray ın sordurdugunu söyledi. Sebebi ise sadece merakmış pehhh . Neyse iki gün sonra izmir e geri dönüyordum. Eğer burda daha fazla durursam kafayı yiyebilirim . Onun beni sevmediğini bilmem acı veriyo ama gördüğüm yerde eminim ki sımsıkı sarılırdım. Barın önüne geldiğimde arabayı park edip içeri girdim. Bu 2 haftadır çok fazla gelmeye bşladım buraya . Hiç iyi değil biliyorum ama unutmak için kafamdan atmak için sürekli içiyodum. Sarhoş olup kısa süreliğine de olsa aklımda olmuyodu. Burada sızıp kalıyodum. Sabah eve gidip akşamları tekrar geri geliyordum. Yarın son kez gelicem buraya. Ertesi gün sabah 5 Te uçağım var ne de olsa . İçeri girip her zaman ki yerime oturdum. Barmen hergün gelmemden artık ne içtiği mi biliyor be . Barmen hemen önüme içki yi bırakıp gitti ve gecemiz gene bşladı. .


Evet canlar bu bölümde burda biter. Yeni Bölüm en kısa zaman da gelir. Seviliyosunuz öptümm :* :* :* :*

MİRBA #wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin