Huzur bulduğum adam, annem ve babamla tanışmak istediğini söylüyordu karşımda. Güzel bir aşkı hak edecek biriydi Batu. Bende ona bu güzel duyguyu yaşatacaktım. O nasıl bana yaşattıysa. Söylediği şeyin verdiği mutluluk ile gözlerinin içine baktım. Aşk ile bakıyordu sevdicek. Gülümsedim.
"Gerçekten annem ve babamla tanışmak istediğini mi söylüyorsun? "
" Evet neden bu kadar şaşırdın güzelim. Alt tarafı annem ve babamla tanışmak istiyorum. "
Beni kalpten götürecekti bu çocuk belli. Bir de karşıma geçmiş ' Alt tarafı annem ve babamla tanışmak istiyorum.' senin annem ve babam diyen ağzını yerim herif.
" Ben zaten bu yaz tatilinde gitmeyi düşünüyorum. Sende gelirsin belki "
" Belki değil sevgilim tabiki de geleceğim. Etrafta o kadar yam yam dururken seni yalnız göndermemi mi bekliyorsun. Vallahi hepsini tek tek öldürürüm. "
O kadar komik söylemişti ki son cümlesini. En sonunda dayanamayıp gülmeye başladım. Aslında bunlar mutluluk kahkahalarıydı. Batu 'nun kurduğu komik cümleyi bahane ederek mutluluğumu yaşıyordum. Değişik biriyim bunu biliyorum ama bu yönü gayette güzel bi kere. Siz bilmiyorsunuz. Batu' ya baktığım da neye güldüğümü merak edercesine yüzüme bakıyordu.
"Bana öyle bakma paşam. Attığım kahkahalar sadece mutluluktan. "
" Demek mutluluktan. Seni bu kadar mutlu eden sebebi öğrenebilir miyim Miray hanım. "
" Tabiki de öğrenebilirsiniz Batu beyciğim. Mutluluğumun tek sebebi ve tek kaynağı olman olabilir mi? "
" Hım bilmem , olabilir. "
Beni kendisine çekip sıkıca sarıldı. O mis kokusu ciğerlerime dolduğu zaman bayılacaktım lan az kala. O nasıl bir kokudur. Kızları çok rahat etkiler bu kokuyla beyefendi. Kesin etkilemiştir. Ayyy olur mu olur valla. Ne de olsa okulun serserisi , kızların da gözdesiydi . Aman anam ben kafamı hangi dağlara daşlara vurayım ah ah. İçten içe biraz daha dram yaptığım sıralarda zeki beynimden 'Günlük dram ve ağıt kotanız dolmuştur' bilgisi gelince mecburen eski halime döndüm. Birden kızların onu koklaması, az önce uğruna ağıtlar yaktığım konu aklıma gelince ani bir hareketle Batu 'nun kolları arasından çıktım ve yüzünü rahatlıkla görebilecek bir şekilde döndürdüm kendimi.
"Senin bu güzel kokunu başka kızlar içine çekti mi doğru söyle. " sırıtmaya başladı bu, hayırdır. Bileğimden tutup çekti ve kocaman sarıldı.
" Bilmem. Olabilir lisenin ilk yıllarında az kız yoktu peşimde . Öpen mi dersin sarılan mı dersin. Ohhoo bir sürü. "
" Demek öyle Batu bey. "
Sinir etti gece gece beni. Öpenmişte , sarılanmışta bok ye sen öküz şey. Kollarının arasından çıkmaya çalışıyorum. Ama olmuyor. Normal insanın annesi sütle besler. Bunu annesi neyle beslediyse artık kollarının arasından bir türlü çıkamadım abi.
" Batu kollarını çek ya"
Daha sıkı sarıldı bu sefer. Kemiklerimi kıracak biraz daha sıkarsa. O sarıldıkça ben de debelenme işini hızlandırıyordum. İnat değil mi.
"Güzelim bir rahat dur. Ben sadece şaka yapmak istedim. Bu kokuyu sadece sen ve annem içine çekebilir. Gerisi çekebilir mi sence sana ait bu kokuyu içine. "
" Yiyorsa çeksin. Onu da döverim seni de döverim anladın mı küçük paşa. Yoksa seni büyük paşama şikayet ederim bak. Sonra beni sana vermez. Bulur bir tane taş çocuk evlendirir vallahi beni . Babam bu, yapar mı yapar . "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİRBA #wattys2016
RomanceSenden önce neysem şimdide öyleyim hala senin küçüğünüm Miray. Sensiz 2yıl nasıl geçti bir bilsen hiç gitmek istemezdin. "Zaten gitmek istemiyordum Batu ve emin ol 2 yıl benim içinde kabus gibi geçti. En çok gelip görmek istediğim yer olan İstan...