Son bir haftadır olduğu gibi geceleri içip içip eve gitmeye karar verdim. Sarhoştum ama arabayı sürebilirdim. Yavaş yavaş arabaya ilerleyip arabaya bindim. 5-10 dakika sonra eve vardım. Hızlıca arabadan inip eve girdim. Ilk başta Miray a yakın olabilmek için tuttuğum eve geliyodum geceleri . Annemler in beni sarhoş görmelerini istemiyorum . Direk banyo ya gidip kıyafetleri mi çıkardım ve kendimi soğuk suyun altına attım. Biraz kendime geleyim.
Nerdeyse yarım saat duşta kalıp sonra çıktım. üstüme bi tişört altıma da bi eşofman geçirip yatağa girdim . Biraz uyumam gerekiyordu. 1 haftadır doğru düzgün uyumuyodum ve ruh gibi geziyodum. Miray ı görmemek , görememek canımı yakıyodu . Onu çok özledim. Keşke kabul etseydi . Yada ben hiç bişi anlatmasaydım. En azından sabah onu görme heyecanıyla uyanırdım. Neyse Miray ı düşünmeden uyumaya çalıştım. Zorda olsa başardım.
MİRAY ' IN AĞZINDAN : : : :Nerdeyse bi saattir yatakta debelenip duruyorum uyumak için ama yok yani. Bi türlü uyuyamıyorum. Batu aklımdan çıkmıyo. Onu en son sahilde görmüştüm bi daha da görmedim. 1 haftadır da göremiyorum zaten . Ne okula geliyo ne de ben onun gittiği yeri öğrenebiliyorum. Gidip Eren e de soramıyorum ki nerde olduğunu . Bazen Cansu yu eren den bişeyler öğrensin diye gönderiyodum ama yok Batu artık Eren i nasıl tembihlemişse cansu ya bile söyleyemiyo. Sinirlendim bak şimdi off off ya . Sinirle gözlerimi sıkı sıkı kapattım. Batu yu düşünmeden uyumaya çalıştım zor olsa da uykuya kendi mi teslim ettim.
Sabah
Sabah gözlerimi içeri vuran güneş ışıklarıyla açtım. Daha alarm çalmamıştı ve ben bu son günlerde alarmdan da önce kalkıyodum. Kısa bi lanet okudum ve yataktan kalktım. Kısa bi duş alıp banyodan çıkıp odaya geçiş yaptım. Direk Dolabın önüne geçip iç çamaşırı ve okul formamı alıp yatağın üstüne koydum. iç çamaşırlarımı alıp üstüme geçirdim. Daha sonra formamı giydim. Makyaj yapacak halim yoktu. Normalde de yapan biri değildim zaten. Kitapları Çantama deptiğim gibi kendimi dışarı attım . Yavaş yavaş okula doğru yürümeye başladım. Bugun hiç şarkı dinleyesim yok nedense . Daha çok etrafta ki sesleri dinleyesim var. Insan In yürümeye ihtiyacı olduğu sıralarda gideceği yer niye bu kadar yakın olur ki anlamıyom ha . Okuldan içeri girdim. Tam merdivenleri çıkmaya başladım ki arkadan biri bana seslendi. Arkamı dönüp baktım. Bana seslenen bu kişi de kim ?? Tanımıyorum la ben bunu Ama allahı var yakışıklı ha . Tamam tamam sustum bee . Hemen şeyediyonuz.
İÇ SES : Ne ediyomuş la onlar .
MİRAY : şey işte şey ediyolar . Üfffff bi git başımdan
Töbe ya valla bak tam kafayı yedim ben. olum iç sesle kavga etmek ne demek lan . Neyse ben kendi kendimle kavga ederken çocuk bana doğru yürümeye başladı. Yanıma geldiğinde ise ;
JOJUK : Miray sen misin??
MİRAY : Evet de siz kimsiniz.
JOJUK : ben selim. Batu nun yakın bi arkadaşıyım.
Batu nun ismini duyunca kalbim yerinden çıkıcakmış gibi oldu. Olum keşke şimdi bura o çocuk yerine Batu geleydi ya .MİRAY : Adımı zaten biliyosun . Direk Konu ya gel sen .
JOJUK : konu sen ve Batu . Batu hiç iyi değil . Her gece içiyo resmen . Ben Batu nun içtiği ni bile bilmiyodum kızım ama son bi haftadır benden bile fazla içmeye başladı . Onu reddetmeni kaldıramıyo. Içip içip son gaz arabayla eve gidiyo . Bi gün kaza yaparsa . Ölürse.
Ölmek mi dedi o. Hayır ya olmaz içmesin o zman. Ölmemeli ben daha onu reddetmediğimi söyliycem Lan . Dur lan o eve mi gidiyo dedi Batu gitmedimi yoksa Oha Oha inş inş gitmemiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİRBA #wattys2016
RomanceSenden önce neysem şimdide öyleyim hala senin küçüğünüm Miray. Sensiz 2yıl nasıl geçti bir bilsen hiç gitmek istemezdin. "Zaten gitmek istemiyordum Batu ve emin ol 2 yıl benim içinde kabus gibi geçti. En çok gelip görmek istediğim yer olan İstan...