~2~

290 221 17
                                    

Gözlerimi açtığımda sınıfta sadece bir kaç kişi vardı. O salağı hatırlayıp şuan burda olmadığı için şükrettim. Onu gezdiremezdim birde bir saat. Sınıfta kimlerin olduğuna bakmak için etrafı süzerken Batu' nun sesini duydum. Ah Lanet olsun ne kadar şom ağızlıyım. Bir daha komuşmuycam ya. Al işte yine gelip yanıma oturdu. " Ne o beni yanında bulamayınca etrafa bakmaya mı karar verdin ." yemin ederim bu çocuk çok ukala. Çok sinirimi bozmaya başladı bu. "Ne alakası var şimdi bununla sadece etrafa baktım . Farkında mısın bilmiyorum ama sinirimi bozuyorsun. Hemde fazlasıyla. " dedim. "Ben mi seni sinirlendiriyorum." tam ağzımı açtım birşey diyecem. Beni susturdu. Bu Salak haddini aşıyor. Daha da sinirlendim. "kalk hadi sinirlenince de güzel oluyor ama şimdi  bana okulu gezdirmen gerekiyor." ne dedi o. Resmen bana emir verdi.

" Aklın yerinde mi senin? Bana sakın bir daha emir verme. " bugun yeterince sinirim bozuldu. Eve gitmek istiyorum. Sadece Uyumak, tek huzur bulduğum yer olan yatacığıma kavuşmak istiyorum. Oh rahat rahat evimde takılmak ne kadar güzel bir şey biliyor musunuz .

" Aklım gayet yerinde güzelim. Emir vermeye gelirsek sen nasıl anladıysan o. " sadece sabır Allahım. " Töbe töbe ya allahım sen bana akıl ver. Yürü gidelim yoksa elimden bir kaza çıkacak ve bir daha sakın bana güzelim deme tamam mı??? İyice kafayı yedim, bütün günümün içine etti. " tamam ya demem bir daha sakin ol . Bişey demedim say ."
Ukala.

"zaten saymıyorum. Seni de duymamazlıktan geliyorum."

........................

Of çok yoruldum ya. O salak çocuğa okulu gezdireyim derken kendim ölecektim yorgunluktan . Okul okul değil stad mübarek gez gez bitmiyor . Şimdi diyosunuz devlet okulu nasıl bu kadar büyük . Doğru büyük olamaz . Zaten bende özel okulda okuyorum. O kadar zengin olmadığımızı önceden de söylemiştim zaten. Bu okulda ise burslu olarak okuyorum zaten . Zaten müdür beni bu yüzden çok Seviyor . Okulda tek burslu ben varım ve bu benim egomun tavan yapmasına yetiyor. Neyse şuan son dersteyiz ve zil bir türlü çalmadı gitti diye düşündüğüm sıra zil çaldı . Bazen şom Ağzım işe yarıyor gerçekten . Hocanın ' çıkabilirsiniz ' demesiyle çanta mı omzuma attım tam çıkacakken birinin kolumu tutmasıyla arkamı dönüp baktım. Ah bu çocuk çok fazla olmaya başladı. Ukala, terbiyesiz. Birinin buna haddini vermesi lazım artık. "Ne yaptığını sanıyorsun sen ya." kolum acıdı. " şu kolumu bırak. Acıtıyorsun." dediğim anda hemen kolumu bıraktı.

"şşş sakin ol kolunu acıtmak istemedim sadece  eğer istersen tabi seni evine bırakayım diyecektim." Allahım yarabbim ya. Çocuğa bak. Sanki beni deli etmek için gelmiş bu okula.
"O kadarda değil ikile. Sen kendini ne zannediyorsun da beni evime bırakabilmek izin istiyorsun.

Dedikten sonra cevap vermesini beklemeden  sınıftan çıkıp merdivenler e yöneldim.

BATU NUN AĞZINDAN:

Yav kız resmen bana ikile dedi ya . Gelde delirme. Ama bi yandan da hoşuma gitti . Başka erkeklerin ona yaklaşmasına bile izin vermiyor . Işte benim kızım ya. Neyse sınıfta çok durdum. Sınıftan çıkarak arabama yöneldim . Arabaya binerek direk eve sürdüm. 15 -20 dakka ya eve varmıştım. Evim Miray ların evine yakın . Sırf onu daha rahat görebilmek için onların orada bi ev tutmuştum . Ama Gerçek evim tabikide orası değil.
Neyse arabayı park edip indim . Kapının önüne geldiğimde anahtarla açtım ve içeri girdim. Içeri girer girmez kendimi odaya attım . Üstüme rahat kıyafetler giyip yatağa uzandım . Miray' ı uzun zamandan sonra ilk kez görmek içimi çok rahatlatmıştı. Onu ilk kez sınıfta gördüğümde kalbim sanki yerinden çıkacakmış gibi hissettim. Miray 'ı düşüne düşüne gözlerimi kapattım .

MİRAY IN AĞZINDAN;

Eve hava yağmurlu olmadığı sürece yürüyerek gidip geliyordum. Şimdi de kulaklıklar kulağımda hızlı hızlı adımlarla eve ilerliyorum. 5-6 dakika ya eve vardım . Eve gelince direk odama gittim ve kendimi yatağa attım . Hiç üstümü değiştiremem. Birden aklıma Batu geldi . O fazlasıyla ukala biri ama birden içim ısındı ona. Ne bileyim eskilerden bi yerden Tanıdık geldi . Sanki onu önceden görmüş , onu önceden çok iyi tanıyormuş gibiyim. Neyse boşver şimdi Batu yu diyip gözlerimi kapattım.

İşte bugunlukte bu kadar canlar bir daha ki bölüme görüşmek üzere 😍😍😍😍😍

MİRBA #wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin