Küçük beyimizden devam;Sınıfta Miray 'dan başkası ile uğraşmadığım için arkadaş edinme fırsatım olmamıştı . Ama bu Yeni gelen iki kişi, hem bana hemde Miray' a arkadaş olmuşlardı .
Tenefüste Miray' la Cansu birlikte Kantine indiler. Bende Eren denen çocuğun yanına giderek;
" Selam ben Batu. "
" Bende Eren ."
" Bahçeye çıkıcam, gel beraber gidelim . "
" İyi olur vallahi. Zaten canım sıkılıyordu tek başıma. hadi çıkalım. "
"İlk günden arkadaşının olmaması normal değil mi ya ???"
Dememle ikimizde güldük. Beraber bahçede ki boş bankalardan birine oturduk ve konuşmaya başladık .
" Ee sevgilin falan var mı? "
Şimdi ben buna Miray 'ı sevdiğimi söylesem buda gider Cansu denen kıza söyler . Cansu denen kızda aynı Miray gibi hayatta saklayamaz belli .
" Yok be ne sevgilisi. Bu tiple kim bakar bana."
" Belli zaten kimsenin bakmadığı. Onun için şuan tam karşımıza kızların hepsi toplanmış sana bakıyorlar ."
Demesiyle kafamı çevirdim. Yuh bu ne be öyle. Cidden Eren ' in dediği gibi kızların çoğu şuan benim karşımda ki duvara yaslanmış bana bakıyorlar.
" Oha lan bu ne ."
"Iyi ki sana bakmıyolar ha . Baksalar nolacak acaba çok merak ediyorum gerçekten. "
Dedikten sonra kahkaha atmaya başladı. Miray bu durumu görse napar acaba. Kıskanır mı. Bişey yapmaz onu sevdiğimi bilmiyo ki nasıl olsa .
MİRAY'IN Ağzından;
Cansu arkada oturduğu icin direk kendi sırasına oturdu . Bende sırama gectim . Sıram duvar kenarında oldugu icin belimi duvara dayadım ve kulaklığımı taktım. 5-10 dakka muzik dinledikten sonra sıkılıp pencereden dışarı bakmaya başladım . Gözlerimle bahceyi tararken gozume Batu çarptı . Eren' le birlikte banklardan birinde oturuyolardı. Batu şok olmuş bir yüz ifadesi vardı. Eren 'de gülüyordu. La önlüyor. Bu niye bole şok olmuş gibi . Eren ise niye iki de bir karşıya bakıp gülüyordu . Eren' in nereye baktıgını merak ettim ve ikisininde bakışlarını takip ettim. Lan bu ne ! Olum orda bir sürü kız var ya. Hem yandaşıma seslendim.
"Cansuuuuuuuuuu lan cabuk buraya gel . "
" Noluyor kızım ilk günden . Kavga falan mı var. "
" Ne ne oluyor kızım . Bak bakalım bahçeye ."
Cansu kafasını cama yaklaştırıp dışarı baktı .
" Ee ne var kızım bunda oturuyorlar ne güzel. Gülüyorlar falan ."
"Eren 'in neye güldüğünü bilmiyorsun tabi . Rahatsın. "
" Orda olmadığım için bilmemem normal knka . Hem neye gülüyormuş Eren ."
" Eren' in ve batu 'nun bakışlarını takip et anlarsın. "
Dememle Cansu cama daha da yaklaştı ve Eren' in bakışlarını takip etti.
" Ulaan bu ne lan. Olum kaç tane kız var orda . Kalk yürü Miray çıkalım bahçeye yoksa kapacaklar lan bunları . Ben dayanamam öyle olursa ."
Cansu elimi tutup koştura koştura dışarı çıkardı ikimizi de bahçeye. Çıktığımız gibi hemen Batu 'gilin yanına yol aldı ve beni de arkasından sürüklüyor salak. Ben neyim ki zaten . Hem ben niye gidiyorum ki hadi o Eren' i seviyor tamam . Ben Napıcam . Batu 'yu sevmiyorum ve gitmem lazım çok saçma olur . Tamam bunu ben gösterdim Cansu' ya ama yani daha geleli 2 hafta olmuş . Ben nasıl seveyim onu . Tamam orda kızların onu kestiğini görünce kıskanmadım değil . Yalan söylemiyorum . Of tamam ya küçük bir hoşlantı olabilir ve ben onu eskiden tanıdığıma eminim . Neyse bu konuyu daha sonra kurcalamak için beynimin özel raflarından birine kaldırdım.
" Ya ben niye geliyorum . Hadi seni anladım Eren 'i seviyorsun anladım , ben niye geliyorum napıcam ki ben orda."
"Ya kızım sen beni deli mi edeceksin. Tamam ben Eren için gidiyorum kabul ama sende Batu' dan hoşlanıyorsun ve bu olayı da bana sen gösterdin unuttun mu ."
"1 hoşlanmıyorum 2 sen Eren' i seviyosun diye gösterdim tamam mı ."
" Yav hehe hoşlanmıyormuş . Sen kimi kandırıyorsun kızım. 1 haftadır burdayım ve sen en yakın arkadaşım oldun . Ben seni hala çözemedim mi sanıyorsun çakal . Neyse bu konuyu daha sonra konuşuruz . Yürü gidelim şunların yanına . Bak valla kapacaklar . Sonra ben onları yolucam falan uzun iş .
Beni tekrar çekiştirmeye başladı. Eren 'lerin yanına geldiğimizde Cansu bileğimi bıraktı. Şükür bıraktı . Acıttı valla ya . Biz ayaktayız. Onlar oturuyordu.
"Ee napıyorsunuz bakalım ."
"Oturuyoruz Cansu görmüyor musun ."
"Hah hah hah çok komiksinn . Gülmekten yarıldım ay ay. Alhım ya
Ee kayda hani bizde oturalım madem "Cansu 'nun öyle demesiyle Eren biraz kenara kaydı, Cansu hemen oturdu . Bu fırsatı kaçırır mı hiç. Cansu Eren' nin yanına oturduğu için bana yer kalmamıştı . Eren Batu' ya dönerek;
" Batu biraz Kayda kız otursun ."
Dedikten sonra , Batu biraz kaydı ve yanına oturmam için bana baktı . O bana bakınca bir şey oldu sanki içimde bi heycan bastı falan. Ay ölüyorum komşular . Herhalde hoşlandığımın belirtisi diye iç sesim devreye girdi . Lan olum bu ne ya, kalbim bile hoşlanıyorsun diyor . Tamam Allah var yukarda . Yakışıklı karizmatik nazik biri gibi ama ben hala o yönünü görmedim . Neyse yani kısacası sevmiyorum . Evet evet sevmiyorum. Belki küçük bi hoşlantı kabul edilebilir .
*DÜZENLENMİŞ BİR BÖLÜMDÜR*
SİZİ ÇOK SEVİYORUM. yıldızımı doldurmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİRBA #wattys2016
RomanceSenden önce neysem şimdide öyleyim hala senin küçüğünüm Miray. Sensiz 2yıl nasıl geçti bir bilsen hiç gitmek istemezdin. "Zaten gitmek istemiyordum Batu ve emin ol 2 yıl benim içinde kabus gibi geçti. En çok gelip görmek istediğim yer olan İstan...