Sabah gözlerimi açar açmaz dünkü olay aklıma geldi ve yataktan zıplayarak kalktım . Hemen diğer odalara baktım . Neyse ki evde hiç bi eksik yoktu. Odama geri dönerek okul kıyafetlerini gitmeye başladım. Normal günler gibi kahvaltı yapmadan çıktım evden. Kulaklığımı takıp yürüyerek okula doğru gitmeye başladım.
Okula girdiğim gibi direk sınıfa çıktım. İlk ders edebiyattı ve bu dersi öyle böyle değil çok seviyorum . Bide hocası taş olunca sevip sevmemek elde değildi . Çantamı sıraya koydum ve oturdum . Kulaklığımı çıkarmadan kafamı sıraya koydum . Zil çalana kadar uyuyayım bari.
Küçük beyimizden devam ;
Okula arabayla geldiğim için otoparka girdim. Arabayı park edip sınıfa doğru ilerlemeye başladım . Sınıfa girdiğimde gözüm direk Miray 'ı aradı. Sıraya kafasını koymuştu. Sıraya öyle bi yayılmış ki mübarek ben nasıl oturacaksam. Sıranın başına gelince Miray' a seslenmeye başladım . Yok abi sesimi gitti gidecek hala duymuyor. En sonunda dayanamadım ve Miray 'ı dürtmeye başladım .
Küçük hanımdan devam;
Birinin beni dürtmesiyle gözlerimi açtım ve kulaklığı kulağımdan çıkartım. Kafamı kaldırdım kim diye bir baktım. Bakmaz olaydım . Sizde kimdir hadi söyleyin. Tamam tamam sizde aynı benim gibisiniz anladım. Kafamın dibinde direk gibi dikilen kişi tabikide Batu beydi . Gerçekten sinirimi bozmaya başlamıştı öküz bozuntusu. Yüzümü ona dönerek;
" Ne var gene, ne istiyorsun. Bir rahat vermedin insana. "
" Sabahtan beri sana sesleniyorum Miray, duymuyor musun sen Allah aşkına. "
" Ulan salak değilsen uyuduğumu anlamışsındır herhalde. Hem kulağımdaki kulaklığı görmeyecek kadar kör değilsindir umarım. "
" Sen kendini çok zeki zannediyorsun herhalde baksana kulaklığı takıp üstüne birde yatınca belli etmediğini akıl edememişsin. "
" Herneyse ne istiyorsun. Seninle uğraşamam. "
" Ne isteyeceğim ulan ben senden. Biraz kayda oturalım. Öyle bir yayılmışsın ki bana oturacak yer kalmamış. "
" Seni ilgilendirmez, burası benim sıram. İstediğim gibi otururum. Hem bak arkaya yeni sıra gelmiş senin için. Hadi gitte oraya otur."
Batu bu dediğime karşılık sinirle ve hızlı bir şekilde boş sıraya yöneldi .Niye böle atar yaptı ki . Alt tarafı boş sıraya oturmasını söyledim . Görende bizi uzun zamandır sevgiliyiz de şimdi kavga edip onu başka bi sıraya göndermişim zanneder Allah Allah .
Neyse tam kafamı koyacağım sırada içeri kaan hoca girdi. Ben bu hocayı görünce bana bişeyler oluyor ya. Bende bir sevinç, bir çoşku anlatamam yani . Adamın sesi bile eritir o derece."Günaydın hanımlar ve beyler. Nasılsınız bakalım hocam görüşmeyeli. "
Kızlar tarafından çok beğenilen bir hoca olduğu için hocaya karşılık verirken kızların sesi daha çok çıkıyordu. Erkekler ise hocaya öldürücü bakışlarını atmak ile meşguldü.
" Günaydın hocam. İyiyiz siz nasılsınız "
Neyse yerime oturduktan bir kaç dakika sonra kapı çaldı . İçeri müdür yardımcısı olan Erkan hoca girdi . Bu adamında gideri vardı yani . Neyse Erkan hocanın arkasından biri kız biri erkek iki öğrenci geldi . Erkan hoca kaan hocaya dönerek;
" Günaydın Kaan hocam. Size nöbetçi öğrenci ile odama gelmenize dair haber göndermiştim ama siz gelmeyince ben getireyim dedim yeni öğrencilerimizi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİRBA #wattys2016
RomanceSenden önce neysem şimdide öyleyim hala senin küçüğünüm Miray. Sensiz 2yıl nasıl geçti bir bilsen hiç gitmek istemezdin. "Zaten gitmek istemiyordum Batu ve emin ol 2 yıl benim içinde kabus gibi geçti. En çok gelip görmek istediğim yer olan İstan...