Her şeyin başlangıcı olan BİSMİLLAH ile başlamak istiyorum bölümcüğüme. Bu arada sizi de çok özledim. 💜💜☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺ 💜💜
Cansu neden geldiğimizi çaktırmadan, bildiği halde bilmemezlikten gelerek parmağı ile karşıda ki kızları gösterdi Eren 'e dönerek.
"Ya şimdi bişey diyicem size.
"He söyle bana bakalım gene noldu ."
Eren' in ona karşı boş olmadığına eminim. Baksana Cansu konuşmaya başladığından beri gözlerinni bir saniye bile ayırmadı . Cansu 'da az değil valla, nasıl da anlamamazlıktan geliyor. Beraber yapmasak bu işi. Ben bile inanacağım o derece.
"Şu kızlar miraya niye dövecekmiş gibi bakıyorlar . Bu ya durun , bunlar Miray' a tek değil bana da öldürmek istiyormuş gibi bakıyorlar .Noluyor abim . "
Kafamı karşıya çevirdiğimde kızların gerçekten bize baktıklarını gördüm, hemde öldürücü bakışlarıyla. Buse 'de aralarındaydı. Kesin çete başı da oydu. Ne de olsa erkek meraklısı gerizekalı. Cansu öyle dedikten Sonra Eren resmen anırmaya başlamıştı . Biz Cansu' yla nolduğunu çözmeye çalışırken sadece onlara bakmakla yetindik.
"Eren gülmeyi kes ve bana neler oldugunu anlat hmeeeenn ."
" Ne o kıskandın mı canım arkadaşım ."
Ooo Eren arkadaşım dedi . Of Eren bunu demeyecektin işte. Ah lanet Cansu 'nun onu sevdiğini bilmiyor ne yapsın ki oda . Of ya . Eren' in böle demesiyle kafamı direk Cansu 'ya çevirdim . Eren öyle dedikten sonra Cansu nun yüzü düşmüştü . Kardeşim demesi çok koydu galiba.
"kıskanılacak insan kalmadı zaten. "
Kıskançlıktan gebermek üzere olduğunun her halükarda farkındayım . Eren' e çaktırmamak için sahteden umursamazlık tavrı yapıyordu.
" Tamam ya anladık kıskanmadın. "
Eren bunu söylerken nedense yüzü asık söylemişti. Cidden anlamıyorum ben bunları. Birbirlerini sevdikleri halde niye söylemiyorlarsa. Eren sözüne devam etti.
" Onlar bana değil Batu' ya bakıyorlar . Kızların dibi düştü sabahtan beri ."
Demesiyle ben hemen yüzümü Batu 'ya çevirdim. Batu' da bana bakıyordu bu arada . Hayırdır ya . Niye bana bakıyor bu. Bak işkillendim şimdi . Eren benim ve Batu 'nun kısa da olsa bakışmamıza şahit olduğu için sinir etmeye devam etti.
"Batu 'ya buraya oturdugumuzdan beri bakıyorlar. Gözleriyle yediler resmen."
Batu, Eren' in karnına bir tane dirsek geçirdi.
"Ya ne alakası var. Dayak yiyeceksin şimdi bak. "
" Ya tabi tabi."
Batu 'ya baktıklarını öğrendiğimde kalbime öküz oturdu resmen . Tamam sevmiyorum ama hoşlanıyorum galiba hemde daha geleli İki hafta olmuşken. Onu hala eskiden tanıdığıma eminim. Eninde sonunda kim olduğunu hatırlayacağım . Daha sonra kaş göz işaretleriyle Cansu 'ya kalkmasını söyledim ve anlamış olacak ki hemen kalktı. Bende onun kalkmasıyla kalktım. Onlardan biraz uzaklaşınca ;
" Onu seviyorsun işte çok belli ."
" Sevmiyorum abim. Ağzını burnunu kırarım bak"
"Nasıl sevmiyorsun kızım , baksana yüzün nasıl düştü kızların baktığını gördükten sonra. " şimdi ben buna hoşlandığımı söylesem, çığırıp bağıracak kesin. Olsun ya içimde kalmasın." Lan sevmiyorum diyorum niye anlamıyosun . Belli birazcık. " Biraz meraklansın . Aslında anlamıştır şimdi bu anlamamazlıktan geliyordur köpek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİRBA #wattys2016
RomanceSenden önce neysem şimdide öyleyim hala senin küçüğünüm Miray. Sensiz 2yıl nasıl geçti bir bilsen hiç gitmek istemezdin. "Zaten gitmek istemiyordum Batu ve emin ol 2 yıl benim içinde kabus gibi geçti. En çok gelip görmek istediğim yer olan İstan...