Bu bölümü geçen hafta acımasızca öldürülüp hayatını kaybeden kuzenim Dilay Gül'e ithaf ediyorum. Umarım gittiğin yerde daha mutlusundur...
İstanbul Emniyet Müdürlüğü Cinayet Büro Amirliği'nde
"Cevher ,bir cinayet daha var dosyayı ister misin ? "
Masaya elinde dosyalarla yaklaşan cinayet büro amiri Nimet bıyık altı gülüyor muydu ne ? Zira bu hafta Cevher'e verilen üçüncü cinayet dosyasıydı bu ve genç polis memuru daha fazlasını kaldırabileceğinden şüpheliydi.
" İstememe gibi bir şansım varsa istemeyeyim amirim. Daha çarşambadayız elimde iki kazık cinayet var. Muhtemelen elinizdeki de çözülemeyeceklerden biridir. Çünkü çok şanslıyım bu aralar. "
Bu imaya amirin pek kulak asmadığı belliydi. Elindeki dosyayı Cevher'in masasına adeta savurdu ve gitmeden önce hafifçe boynunu çevirdi.
" Bence bunlar senin için fırsat. Nasıl olsa çözülmez deyip yatmak yerine çözüp kariyerin için faydalı olabilecek bir şey yapabilirsin. Katili kocası olduğu belli kadın cinayetleri çözmek kimsenin cvsinde işe yaramıyor. Kaldı ki bu dosyaları çözemesen bile kimse sana niye çözmedin diye hesap sormaz. Yeni elemanlar onlara dosya vereyim diye ağzımın içine bakıyorlar."
- Sus Cevher sus. Sakın cevap verme. Bu herif kendini bir şekilde haklı çıkaracak nasıl olsa. Benimle uğraşıyor. O tipsiz kızıyla yattım diye aklı sıra benden intikam alıyor. Şerefsiz-.
Yeni dosyayı alan Cevher,birkaç sayfa çevirip kabaca olayı anlamaya çalıştı. Tanık ifadelerini ve olay yeri incelemenin raporlarını zahmet edip okumadı. Genelde fotoğraflar her şeyi anlatırdı. Son sayfada küçük bir delil poşetinde 7-8 adet fotoğraf vardı. Çıkarıp incelemeye başladı. Leş bir cinayet daha..30 yaşlarında bir kadın,muhtemelen yatak odasında çift kişilik yatağın üstünde kolları ve bacakları açık şekilde yatıyordu. Yatağın her yerinde kan vardı. Cevher ayrıntılara odaklanmaya çalıştı. Duvara baktı fakat kan göremedi. Muhtemelen bir boğuşma olmamıştı. Belki de kadın uyurken öldürülmüştü. Peki ama nasıl ve neyle ? Çarşafı öbek öbek kanla dolduran yara kadının karnından açılmıştı. Kalın bir düz çizgi gibi görünüyordu. Böyle bir yarık eğer ceset ters dursa bütün iç organlarını kesilmiş kurbanlık koyun gibi yere boşaltabilirdi. Sırtüstü pozisyon en azından bu bahtsız görüntüyü gözlerden sakınmıştı. Cevher diğer fotoğraflara da baktı. Kadının göğüs kısmında da kanama olmuştu. Katil muhtemelen bir bıçağı önce kadının kalbine saplamış sonra da karnını deşmişti. Nasıl bir hıncı varsa..Cevherin aklından bunun bir öfke cinayeti olduğu geçti. Kalbe saplanan bıçak zaten kadını öldürürdü. Karnı yarmak niye ? Ayrıca kadının hazırlıksız yakalandığı da açıktı.
Tüm bunlar bir aşk cinayetine benziyordu. Hemen kimliğine baktı. -Hassiktir evli değilmiş. Zaten bu kadar kolay olamazdı- diye düşündü. -O zaman sevgilisi olabilir. Yada eski sevgilisi. Ya da onu hala unutamamış daha eski sevgilisi. Türkiye'de bir kadını öldürmek için onunla bir dönem gönül ilişkisine girmek yeterliydi. Gerisi ya benimsin ya toprağın deyiminin tam karışılığı olurdu genelde. Tamam tahminler bu kadar-. Eve gidince raporu okur belki birde cinayet işlenen eve giderdi. Elindeki diğer iki davadan daha tam olarak ümidini kesmemişti. Daha doğrusu kesemezdi. Ne kadar zorda olsalar çözmek için bir şeyler yapmalıydı. Çünkü çözülemeyen her dava Cevher'in dava çözüm oranını düşürecek bu da kariyeri için pekte faydalı olmayacaktı. Hele de karşısında kızı üzgün bir baba varken . Babalar bugünlerde kızlarının tek gecelik ilişkiden sonra kenara atılmalarını pek hoş karşılamıyordu tabi.
Elindeki tüm dosyaları alıp çekmecesine atan Cevher son anda yeni dosyasını tekrar çekmeceden çıkarıp eve götürmek üzere yanına aldı. O anda baş belası yanında belirdi
"Hayrola çıkıyor musun ? Hani bugün bara gidiyorduk ? "
-Bu çocuğun bar takıntısı bir bitmedi-.
" Ali bir siktir git ya elimde üç tane dosya var nereye gidiyorum ? Nimet takmış kafayı bana zaten."
Ali gülümsedi ve elini Cevher'in omuzuna attı
" Başkan kim sana şefinin kızına atla dedi ? Değdi mi lan bari ? Göründüğü gibi vahşi miydi yatakta da ? "
Cevher omzunu silkti. Belki o arada Ali elini de çeker diye düşündü ama arkadaşının samimiyet derecesini hatırlayıp umursamadı
" Geceyi birlikte geçirdiğimize göre performansımdan memnun kalmıştır herhalde. " Ali kahkahayı bastı
" Bence memnun olsa babası şuan seninle bu kadar uğraşıyor olmazdı başkan. Ama bu kardeşin senin sorununu çözecek. İzin ver o hatuna birde benim evin yolunu göstereyim bak iki haftaya terfi alıyor musun almıyor musun ? hahahah "
Cevher Ali'nin dünyaya gelme amacı sadece çiftleşmek olabilirdi diye düşündü. Şerefsizin dalga geçtiğini de biliyordu ama şuan gerçekten de dalga geçilecek pozisyondaydı. Yaptığı şeyi ancak bir geri zekalı yapabilirdi. Amirin kızı ? Gerçekten ?
" Ne yaparsan yap Ali ama dediğim gibi bugün bara gelemeyeceğim. Belki yarın. Hem seninde elinde eskilerden baktığın bir dosya vardı sanki ? " Cevher bu çocuğu nedense kardeşi gibi görüyordu. Hani o hep yaramazlık yapıp kötü bir şey olduğunda arkasında abisinin olduğunu bilen küçük erkek kardeş gibi. Gerçekte ise aralarında 1 yaş vardı.
" Olmaz mı. Nimet Bey eski dosyaları paylaştırdı birkaç kişi arasında. Benim dava enteresan . Adam penisi kesilmiş ve kan kaybından ölmüş. Yapan kadın hala bulunamamış. Merak ettiysen söyleyeyim hayır,penisi yanında götürmemiş heheheh. Sonuçta o halde işine yaramayacağını biliyordur. öhmm. Neyse bende bana böyle bir dava hiç gelmez diye düşünüyordum. Nasıl bir ülkedeyiz abi ya ? Bir insanın penisi kesilir mi nasıl bir manyaklık bu ?"
" Bence sende her hatuna yavşamadan önce bunu düşün. Yarın bir gün elinde aletinle güne başlayabilirsin"
Yazarın notu:Sevgiler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Seri Katil Hikayesi (Kitap Oldu)
Mystery / ThrillerAcımasız bir dizi cinayet... Akla gelen tek bir soru ; Katil kim? Peki ya, katil kendisini ifşa etse, yine de onu yakalayabilir misiniz? Gizemli maskeler... Meraklı bir gazeteci... Cesur bir rehine... Ve tüm bunla...