Medya: Onur :))
Merhaba Arkadaşlar;
Malumunuz kitabımız final yaptı. Konuyu hemen baştan aktarayım. Öncelikle hikayemizin kitap olma durumu var. Bu konuda görüşme yaptığım yayın eviyle uzun bir süredir irtibat halindeyiz. Fakat henüz net bir durum yok. Zira ben hikayeyi düşünülenden çok daha geç sürede bitirebildim. Bunda özellikle benim kişisel hayatımda son zamanlarda yaşadığım zorluklar belirleyici oldu. Son iki bölümde bağlantıları kurmak için özellikle geç yazdım ama geldiğimiz noktada bu kitabın bitmesi uzun sürdü. Yayın evimde doğal olarak şuan beklemede çünkü verdiğim sözlerde duramadım pek. Bende bu hikayenin kitap olmasını çok istiyorum ama neler olacağını göreceğiz. Yine burada bir duyuru yapacağım bununla ilgili.
Bunun dışında hikayenin kitap olmasıyla alakalı şöyle bir düşüncem var. Burada kitabın finalini yaptım. Hatta çoğu yazarın kitap olma ihtimali olunca yaptığı gibi finalleri saklamak gibi bir düşüncem olmadı. Fakat yine de burada hikayeyi okuyup kitabı alacak okurları da düşündüğümden kitaba ekstra bir bölüm daha koyacağım.
Bu arada hikayenin o yayımlanmayan kısmını da bitirmek üzereyim. Kitaplaşma sürecinde bir düzenlemeye de gideceğim.
Ayrıca hikayeyle ilgili sormak istediğiniz bir şey olursa da buraya yazabilirsiniz bende elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım.
Hepinize desteğiniz ve ilginiz için teşekkür ederim. Yakın zamanda güzel haberler vermek dileğiyle :)
Şu noktada hikayeyle ilgili bana yardımcı olan, benimle aynı duyguları paylaşan arkadaşlarıma da ufak bir teşekkür etmek isterim izninizle.
-Her ne kadar artık konuşmuyor olsak ta bana bu hikayeyi yazarken değerli fikirleriyle destek olan @AylemGngrd 'ye ,
-Yaptığı kapaklarla ve fikirleriyle hikayede etkisi büyük olan golgehayaller 'e ,
-Arkadaşlığı ve önerileriyle, her zaman pozitif yaklaşımıyla yzr_kedi 'ye ,
-Yorumları ve destekleriyle rwyda_nrr ve MiNNaKSeYTaN' a ,
-O bir rizeli, o bir deli :) Emrahozuver 'e
-Çaylar caykolikcadi 'dan :)
-Yaklaşık 1 dakika düşündüğümde aklıma ilk gelen arkadaşlarım İbrahim, Emel, Gülcan ,Asuman ,Berfin ,Sude, Sinem ,Seda ve unuttuğum tüm arkadaşlarıma,
tekrar tekrar teşekkürler. Sizler sayesinde hem bu ortamdan inanılmaz keyif aldım hemde hikayemi şevkle yazabildim.
Ve tabi ki hikayemin değerli okurlarına ayrıca teşekkür ederim. Tüm güzel sözleriniz, eleştirileriniz ve hikayenin bir parçası olduğunuz için. Beni bilen bilir elimden geldiğince her yoruma cevap vermeye çalıştım. Özellikle ilk zamanlar hepsine cevap veriyordum ama artık hikaye gerçekten kontrolden çıktı :) Bu nedenle cevapsız kalan yorumlar için beni affedin.
Buraya yeni duyurular gelebilir. Kafamda bir hikaye daha var. Bir Seri Katil Hikayesi'nin şimdilik devamını düşünmüyorum. Ucu açık biteceği için böyle düşüneceksiniz çünkü. Ama sırada farklı bir hikaye olacak. Umarım oda BSKH kadar sevilir.
Daishuman.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Seri Katil Hikayesi (Kitap Oldu)
Mystère / ThrillerAcımasız bir dizi cinayet... Akla gelen tek bir soru ; Katil kim? Peki ya, katil kendisini ifşa etse, yine de onu yakalayabilir misiniz? Gizemli maskeler... Meraklı bir gazeteci... Cesur bir rehine... Ve tüm bunla...