14.BÖLÜM:SIRLAR VE İTİRAFLAR-2.KISIM

3.1K 267 562
                                    


Bu isim kimseye tanıdık gelmemişti.

"Madalyon mu? Ne biçim isim bu? Bir de genelev. Nasıl yani?". Onur " Ali bile duymadıysa bizim bilmemiz imkansız" dedi. "Onur senin belanı si....ee..arkadaşım ne alakası var ki? Genelevle ne işim olur benim?" Her zamanki küfürlü atışmaları ortamdaki bayanın etkisiyle bir anda başlamadan bitmişti. Ali'nin sert adamdan kibar beyefendiye dönüşme hali görülmeye değerdi.

"Emin olun bizim gibi maaşlı çalışan insanların pek duyabileceği bir yer değil burası. Madalyon sadece kodamanların ve güçlü insanların gidebileceği tarzda bir mekandır. Ben genelev dedim ama onlara sorarsanız ülkenin en girişimci işletmesi. Kaldı ki sadece genelev demekte doğru değil. Burası parayı verenin her istediğini yaptırabildiği bir fantezi dünyası ve öyle basit paralardan da bahsetmiyorum. Bu nedenle müşterileri arasında iş adamları,ünlüler hatta milletvekilleri bulunuyor. Tabi ki bu yüzden çok çok gizli." -Tabi ki meraklı bir gazeteci olarak sen biliyorsun. Sadece bu yüzden mi peki?-

"Her istediğini yaptırma derken. İşte bu nokta mekanı basit bir genelev olmaktan çıkarıyor. Yaklaşık 200 civarı odası var ve hepsi farklı bir konseptte. Çalışanları da öyle. Her türlü garip istekler karşılanabilir. Mesela gay bir cüceyle mi birlikte olmak istiyorsunuz ya da bir travestiyle. Hepsi var. İlk kez birlikte olmak isteyeceğiniz bakire bir kızdan tecrübeli bir fahişeye,genç oğlanlardan manken çocuklara hepsi var. İsterseniz bir senaryo oynayabiliyorsunuz. Mesela tecavüzü istediniz. Karşınızdaki kız bu senaryoya göre sizin kurbanınız oluyor ve oda içinde köşe kapmaca oynayıp ona zorla sahip olabiliyorsunuz. Kızda rolüne uygun olarak bir tecavüz mağduru gibi davranıp adama istediğini veriyor. Bu basit bir örnek. Bir işkence odası satın alıp içine istediğiniz kızı yada oğlanı koyup istediğiniz şeyi yapabilirsiniz. Önünüze bir menü konuluyor siz buradan senaryo,konsept ve oyuncusunu istediğiniz gibi seçiyorsunuz. Her şey müşterilerin hasta isteklerini karşılayacak şekilde ayarlanmış. " -bu kız pek tabi reklamcı da olabilirmiş ürünü nasıl satacağını biliyor- diye düşündü Cevher. Tabi bu hitabe gücünün altında yatan sebep ekibi etkilemekti. Başarılı da olmuştu.

Ekipteki herkes şok olmuş vaziyette Özgü'yü dinliyordu. Belli ki maske bir şekilde bu mekanın sahibine geçmişti fakat şuan için mekanda yaşananlar kendilerini insan sarrafı veya bir seyyah kadar bilgili zanneden bu polisleri dehşet içinde bırakmıştı.

"Bu iğrenç birşey. Y-yani ne diyeceğimi bilemiyorum. Nasıl duymadık ki böyle bir yeri?" Cevher'de bu kadarını beklemiyordu. Ali'nin konuşmasına oda hayretle destek verdi.

"Bu kadar önemli bir yeri işletiyorsa ve ünlü insanlara hizmet veriyorsa korunması ve gizlenmesi de normal." Onur lafa karıştı."Peki isteyen seçtiği kişiyi öldürebiliyor mu? Hostel filminde ki gibi mesela? Biraz orada yaşananlara benziyor."

Özgü filmi izlememişti ama orada da ünlü kişilerin seçtiği kurbanlarını işkenceyle öldürdüklerini biliyordu. Böyle bir iğrençliği izlemeyi hiç düşünmemişti.

"Bildiğim kadarıyla bazı sınırları var ve öldürme yasağı da buna dahil. " Ali'nin kafasında binbir tane soru canlanmıştı. İçlerinden en kafa kurcalayanını seçip "Peki bir gecelik yada bir seferlik için artık nasıl oluyorsa, ne kadar para ödeniyor?"diye sordu. Onur bu soruya eski bir çizgi filmde değerli ismindeki köpeğin gülüşüne çok benzeyen bir gülüşle kıs kıs güldü. Ali'de buna ters bakışları ve elinin işaret parmağını arkadaşına kaldırarak tepki verdi.

"Yanılmıyorsam bir parti 50 bin türk lirası." Ekibin tümü gözlerini tekrar pörtletti. Bu gece onların için şaşırma gecesi gibi bir şey olacaktı anlaşılan.

Bir Seri Katil Hikayesi (Kitap Oldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin