BSKH ÇIKIYOR!!

886 60 89
                                    

Selamlar...


Uzun zamandır yeni bir duyuru için bile olsa bölüm yazmamıştım garipsedim biraz :) 


Öncelikle müjdeyi vereyim; Bir Seri Katil Hikayesi'nin kitaplaşma süreci bitti.  Görselde de gördüğünüz kapak kitabın kendi kapağıdır. Birkaç gün içinde de internet sitelerinde satışta olacak. Hatta ben google'a baktığımda kitapyurdunda satışa çıkmış olduğunu gördüm ama ilk günde bir yayınevinde görmüştüm fakat ertesi gün kaldırıldı. Tam olarak kitap satışı olan internet sitelerinde (özellikle D&R'da) olmadan buraya linklerini koymak istemedim. Sanırım hafta sonuna kadar her yerde çıkmış olur.


Diğer bir konuda kitabın çıkışından ötürü hikayenin buradaki bölümlerini kaldırmak zorunda olmam.  Bildiğiniz gibi kitaplaşan her hikayenin doğasında bu var. Ki ben çoğu yazar gibi kitap anlaşması yapılır yapılmaz bölümleri kaldırmak yerine kitap piyasaya çıkana kadar bölümleri beklettim hatta son final bölümü hariç bütün bölümleri yayınladım. Bu nedenle içim rahat :)


Kitap halini aldığınızda epey bir düzenleme yapıldığını göreceksiniz. Kitap, buradaki halinden irili ufaklı birçok farklılık içeriyor. Özellikle diyaloglarda göreceksiniz bu farkı. Bazı diyalogları kitap haline daha uygun olacağını düşündüğüm şekilde güncelledim. Hem bu şekilde hikayeyi burada okuyup kitabı alan okuyuculara da kitabı yeniden okumak için bir sebep sunmuş olduğumu düşünüyorum.

Tabi bir de burada yayınlanmayan bir final var.  

Bazı okuyucular burada yayınladığım son bölümü final zannetmişler son duyuruyu okumadıkları için. Ama dediğim gibi kitaba uzun bir final bölümü eklendi. Cevher ve Saygın'ın son yolculuğu diyebiliriz bunun için :) Okuduğunuzda şaşırabilir hatta bu final için bana kızabilirsiniz ama benim içime en çok sinen final bu oldu. 


Tekrar özetlemek gerekirse; Kitabımız birkaç gün içinde tüm kitap satış sitelerinde ve bazı kitapevlerinde satışa sunulmuş olacak. Kitabın Wattpad'deki bölümlerini de çarşamba günü kaldırmış olacağım. Sanırım ilk 10 bölüm falan kalacak bir fikir vermesi açısından. Bu uyarıyı özellikle yapıyorum ki kalan bölümlerinizi okumuş olun diye.


Şuan kitabı ben bile edinmiş değilim :) Hala heyecanla bekliyorum. Umarım son hali ve finaliyle birlikte kitap sizi mutlu eder. Bu vesileyle hayalimi gerçekleştirmemde etkisi olan herkese tekrar teşekkür ederim. Kitap yeterli sayıda sitede yayınlanmaya başladığında bende buraya linklerini ekleyeceğim.


Son olarak üzerinde çalıştığım yeni bir kitabım var. BSKH'nin devamı olmayacak çok daha farklı bir hikaye. Kurgusunu oluşturup tam olarak yazmaya başlayınca burada paylaşacağım. 

Görüşmek üzere :)


Bir Seri Katil Hikayesi (Kitap Oldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin