Návrat minulosti

15.4K 622 19
                                    

Luke

Včerejší párty, kterou mi táta přichystal na uvítání byla super, ale zbyl po ní děsný nepořádek, který by měla uklidit nějaká úklidová firma jako vždy. Nemůžu tomu uvěřit, že už dnes máme jet na vysloužené turné, na které jsem se těšil. Jen jsem stále nemohl uvěřit tomu, že Kim jede taky. Vzpomněl jsem si, jak byla včera mimo, i když schody vyšla v pořádku, ale potom narazila do vlastních dveří. No dneska tu bude mít někdo pěknou kocovinku a já to nebudu.

Každé ráno po nějaké té pařbě jsem měl nachystané jídlo na nočním stolku, ale dneska tu nebyla. Nejspíš táta zapomněl dát nové hospodyni pokyny, co a jak se u nás má. No co už. Dneska si holt dojdu pro jídlo do kuchyně a do příště se to snad zlepší. Stejně s tou hospodyní strávím jenom kousek dneška a pak zmizím na turné.

Vyhrabal jsem se z postele a převlekl se do riflí s bílým tričkem, které jsem měl pohozené na židli. Otevřel jsem skříň s věcmi, kde bylo hezky poskládané oblečení a vytáhl si z jedné hromádky modrou mikinu. Tak a teď vzhůru se najíst.

Čekal jsem, že dům už bude uklizený, ale jen co jsem sešel schody do kuchyně všude tu byly po zemi pohozené kelímky a láhve od piva, drobky od jídla a nějaké ty sáčky. Uslyšel jsem hluk ozývající se z kuchyně. Ještěže nemám kocovinu jinak by mě jen to napouštení vody bodalo do uší.

Vešel jsem do kuchyně, kde byla naše nová hospodyně a napouštěla vodu do kýblu."A dobré ráno Luku. Jídlo máš na stole a až budeš najezený můžeš se pustit do úklidu obyváku, ať to je brzy hotové,"řekla paní Hardová. Nevěřícně jsem se na ni podíval. To snad nemyslí vážně. Nikdy jsem po večírcích neuklízel a teď s tím mám začít. Asi si spletla slovo hospodyně a zaměstnavatel.

„Promiňte, ale asi jsem špatně slyšel. Řekla jste, že mám uklidit obývák? Myslel jsem, že na tohle se objedná nějaká úklidová firma a až se proberu, tak tady bude čisto."

„Tak to jsi se zmýlil, Luku. S tvým otcem jsem uzavřela smlouvu, podle které se o stav domu starám já a já si tady nemíním dohlížet na nějakou úklidovou službu, takže si to uklidím sama s tvojí pomocí. Aspoň ti to pomůže úplně vystřízlivět."To nemůže myslet vážně. Mám uklízet, i když nemusím. Nevěřícně jsem zakroutil hlavou a posadil jsem se ke stolu, kde byl talířek se sendvičem a hrnek s kávou.

„No vystřízlivět by možná měla Kim, protože včera vypadala děsně a přeji hodně štěstí s úklidem, ale beze mě."Nebudu uklízet, když máme hospodyni, která se o to má starat.

„To máš pravdu Kim, musela mít v plánu se opít, jinak by už byla na nohou a na rozdíl od tebe by mi pomohla. Což mě přivádí k otázce, jestli se tu kolem ní včera nemotali tři kluci a jedna černovlasá holka?"Proč ji to k sakru zajímá? Ale proč jí to tajit, že tu byla Rita s Mickem. Ale nechápu, proč by se kolem Kim měli motat právě tři kluci. Myslel jsem, že nás nemá moc v lásce.

„Jo byla tu s ní nějaká černovláska jménem Rita a blonďák, který se jmenuje Mick, ale proč vás to zajímá?"Paní Hardové se očividně ulevilo.

„Ještěže jenom oni dva. Nebyl tu žádný černovlasý vysoký kluk se zelenými oči a vypracovaným tělem?"Tak tohle začínalo přecházet z normální konverzace k výslechu.

„Myslím, že ne. Proč se nezeptáte Kim, jestli tu s ní někdo takový nebyl."Začalo mi docela lézt na nervy, že se mě ptá na věci, které jsou mi ukradené. Obzvlášť nějaký černovlasý kluk.

„Jen jsem si chtěla něco ujistit. Jo a volal tvůj otec, že máte přijet o hodinu dřív, takže tam místo čtyř máte být ve tři a do té doby Kim určitě nevystřízliví dostatečně, takže pro jistotu jí auto odveze Fred a tvůj otec tě prosí, jestli by jsi sebou nepřivezl i Kim."Takže včera dělala šoféra ona a dneska já. Super. Kim bude určitě skákat radostí dva metry do stropu, až to zjistí.

Nemysli a jeďKde žijí příběhy. Začni objevovat