Něco víc než jen bazénové hrátky

14K 624 39
                                    

Tak jo lidičky, mám tady pro vás další díl závodnice a chci všem poděkovat za komentáře i votes. Prosím u jedné části nezabíjet, ale já to tam prostě musela dát. Nicméně nahoře v médiích je obrázek Ricka a já přeji příjemné počteníčko. :)

Kim

To si ze mě ten kretén dělá srandu. Můj plán byl jasný. Vyhnout se vodě a mít jizvy a spáleninu zakrytou, ale on mě prostě musel hodit do bazénu a ještě, jakým způsobem. Přehodil si mě přes rameno jako pytel brambor. Tak tohle chlapeček přehnal, protože to, jak se mi oblečení lepí na tělo je dost nepříjemný. Navíc se mi vybavil kousek z nehody a potom jsem nevrlá, ale to ještě není to nejlepší. Poté, co jsem Ritě málem jednu vrazila, protože se ke mně zezadu nepozorovatelně přiblížila, jsem si všimla, že tu není sama.

Rovnou k nám si to mířili kluci s pivem v ruce. Jedna flaška nám nic neudělá, navíc jsme už několikrát řídili opilí, ale k našemu štěstí se nikdy nic nestalo. Asi jsme nebyli tolik na mol, nebo nás vezl ten nejstřízlivější. Všimla jsem si, že za Mickem a Rickem jde ještě někdo. Jen, co jsem osobu rozeznala, nevěnovala jsem se Ritě, vlastně jsem si jí celou dobu nevšímala a rozešla se k třetímu členu skupinky, která u nás už skoro byla.

Mick roztáhl ruce jako plyšový medvídek čekající na pořádné objetí. Jenže jsem mu sebrala láhev z ruky, podešla pod nataženou rukou a mířila si to k poslední osobě, kterou jsem dlouho neviděla a ani nemohla, protože byl ve vězení.

"Ahoj Jackobe," řekla jsem a pořádně ho objala. "Ráda tě zase vidím," doplnila jsem a odtáhla se od něj.

"Já tebe taky. Neříkal jsi náhodou, že se nezměnila," křikl Jackob na Ricka, který jenom pokrčil rameny a napil se piva. Jackob si mě pořádně prohlédl.

"Co je na mě, tak zajímavého?" zeptala jsem se ho, když mi jeho pohled zkoumající každý můj kousek těla začal vadit.

"Nic. Jen jsi se změnila a jsi mu podobná." Ani nemusel říkat koho myslí, protože mi to bylo úplně jasné. Jedna rodina, stejné rysy a každý kdo nás znal je ve mně a Derekovi viděl.

„A jako já si takový přivítání nezasloužím?" pronesla Rita a pozvedla obočí. V něčem jsme si byli podobné.

„Možná až se vrátíš z basy, tak tě taky takhle přivítá,"odpověděl jí Jackob. Musela jsem se zasmát. Tohle byla celá naše parta. Lidi, se kterými jsem na nic nemyslela a jednoduše jednala bez rozmyslu.

„Kdy tě pustili?" zeptala jsem se ho a šli jsme spolu k ostatním, kteří se usídlili na lehátkách poblíž mého.

„Včera," odpověděl Jackob a posadil se na lehátko, na kterém ležel můj notebook. Prosím, že jsem ten program vypnula.

„Nový model, Kim?"zeptal se Jackob a vzal si notebook do ruky. Já Luka zabiju, kdyby mě nehodil do bazénu, nestudilo by mě oblečení a taky bych ten program vypla.

"Stále máš dobrý styl," podotkl Rick, který se přesídlil k Jackobovi a zkoumali nákres mého nového auta. Jestli si od nich vyslechnu nějaké odbornosti nebo přednášku, který motor by se mi tam líp hodil, tak je oba vlastnoručně uškrtím.

„Jo, abych nezapomněl, Derek tě nechá pozdravovat,"prohodil Jackob, jakoby se nic nedělo. Tak tohle je skvělý. Po Mickovi pozdrav nevzkáže, ale po Jackobovi jo. Počkat, ale něco mi nesedí. Pokud se nepletu, tak Dereka přemístili do jiného vězení, tak jak se ti dva potkali?

„Kde jsi ho potkal?" Nevím, co čekám za odpověď. Jackob jen pokrčil rameny.

„Ve vězení. Pustili ho pár dní přede mnou. Ptal se mě na tebe." Můj bráška se o mě zajímal. Tohle dokázalo potěšit, ale proč mi nedal vědět, že je na svobodě. Najednou mi někdo sebral pivo z ruky a než jsem se nadála skončila jsem opět v bazéně. Vážně, lidi mám na sobě oblečení, které se mi nepříjemně lepí na tělo.

Nemysli a jeďKde žijí příběhy. Začni objevovat