Vyjasnění

15.2K 604 25
                                    

Luke

Nevím, o co mezi nimi šlo, ale Kim to pěkně vytočilo. Za celou dobu, co ji znám, nebyla tolik naštvaná, aby z místnosti utekla. Vsadím se, že i brečela.

„Do hajzlu,"zaklel Rick, přejel si rukama po obličeji a opřel se o kapotu Kimina auta. Nedokázal jsem poznat, jestli mu na ní záleží nebo jaký je mezi nimi vztah. Ale rozhodně bych ji nenechal takhle odejít, potom co bych se s ní vykousnul.

„To ji necháš odejít?"Tohle nedávalo smysl. Vážně jsem řekl to, co jsem řekl, ale Rick vypadal, že ho Kimina reakce dost zaskočila.

„Sice to není tvoje věc, ale pokud se Kim takhle chová, tak je lepší nechat ji uklidnit se. Ty asi nevíš, proč takhle vyletěla, co?"Jak já to mám zatraceně vědět. Myslel jsem, že se takhle chová normálně, ale nejspíš ne. Že by v tom hrála nějakou roli ta nemocnice a o čem to sakra mlela, že je všechno Rickova vina. Sice mi byl nepříjemný, ale vypadal zaskočeně, když ho začala obviňovat.

„Jak to mám vědět? To ty ji očividně znáš dýl než já."Rickovi se na tváři objevil úsměv.

„Odjakživa, ale teď se chová hodně zvláštně. Ale to nic nemění od toho, že ji necháš na pokoji. Ať je mezi vámi cokoliv, tak ji nech být. Kim patří ke mně a já ji získám zpátky."Na chvíli mi ho bylo líto, ale teď už ne. Je to sebestřední kretén, kterému je očividně jedno, že se pohádal s holkou, o kterou se zajímá. Jejich vztah vážně nepochopím, ale po Kim rozhodně nejedu.

„Klídek, jo. Mezi mnou a Kim nic není."Rick slezl z kapoty a přiblížil se ke mně.

„To bych ti i radil."To myslel vážně? Choval se, jakoby ji vlastnil. Kim mu dá facku a řekne mu, ať ji nechá na pokoji a on to neudělá? To už jsem pochopil i já, kdyby mě nezajímala ta její minulost.

Rick kolem mě prošel a za chvíli jsem za sebou uslyšel šeptání. Caleb byl jako nějaká drbna.

„Chápete někdo, o co se tady jedná?"zeptal se Caleb. Tohle turné určitě nebude nudné. Ne, pokud se tu budou objevovat i ostatní lidi, kteří znají Kim.

„Ne."Myslel jsem to doslova. Ze všeho, co se během mého návratu z Evropy dělo, jsem nic nechápal, teda kromě toho, že Kim má být naše nová vedoucí. No, z toho všeho by se jeden zbláznil a to já opravdu nechci, takže odteď se budu zajímat jen o závody a Kim nechám být.

„Všichni závodníci se připraví na dráhu ke zkušební jízdě."Tak a je to oficiální. Počínaje zkušební jízdou, neexistuje nic jiného než závodění a výhra.

Kim

Provádět Lisu po areálu byla sranda. Pořád něco říkala a já na všechno zapomněla. Dokonce i na Ricka, který tu vůbec neměl být. Navíc, jsem zjistila, kde se co nachází, což byla výhoda. Jediná nevýhoda byla, že tu byl všude zmatek, kvůli přípravám na dnešní závod.

„Kim, víš jak jsi mi říkala, abych tě varovala, kdyby se k nám blížil nějaký vysoký černovlasý a celkem sexy kluk,"řekla Lisa, když jsem si prohlížela posilovnu určenou závodníkům k posilování. Byla tu dokonce i tyč na shyby, které jsem neodolala a vyzkoušela ji. Později si sem určitě přijdu zaposilovat, ale Lisa mě popravdě trochu vyvedla z míry, bohužel mi to řekla pozdě. Když se mě něčí ruce dotkly, lekla jsem se a pustila se tyče. Čekala jsem prudký dopad na žíněnku pode mnou, ale místo toho jsem se ocitla v Rickově náručí. Rick mě postavil na nohy a prohlížel si Lisu.

„Ahoj krásko, nevadilo by ti kdybys nás tu s Kim nechala chvíli o samotě?"Prosím řekni ne. Nechci s ním zůstat o samotě, jak kvůli mně, tak kvůli němu.

Nemysli a jeďKde žijí příběhy. Začni objevovat